Tyttö vai poika -fiilis?

Muistan kun esikoista odottaessa joku sanoi,että on sanonta: tyttö vie kauneuden,poika terveyden. Mulle taitaa tällä kertaa tulla yks kumpaakin :joyful: tosin toivottavasti ei kuitenkaan,siinä yhdessäkin on riittämiin,ainakin jos esikoiseen tulee. Jotenkin on poikafiilis ollut koko ajan,saas nähdä!
 
Mulla ei oo fiilistä suuntaan eikä toiseen.. Tuntuu että oon tässä alussa keskittynyt enemmän siihen että pääsis suurimpien riskiviikkojen yli :D

Esikoisesta käytiin ar-ultrassa viikolla 7, ja kuvan nähtyäni mulle tuli todella vahva tunne meidän pienestä pojasta. Poika sieltä sitten tulikin :Heartred Ens viikolla tän raskauden eka ultra, saa nähä tuleeko mitään tuntemuksia :D
 
Esikoisesta olin 100% varma et poika tulee,tyttö tuli,toisesta lapsesta ei ollu aavistustakaan vaan toivoin et tulisi poika ja poika tuli:)

Nyt on niiin tyttö olo et oon ostanut yhden vauvojen rusettipiponki :angelic: nyt menossa rv9+2 et tovin saa vielä odottaa ennen ku tiedetää et kumpi tulee...kiinalaisen kalenterin mukaa tulis tyttö :)
 
Täällä tosi vahva tyttöfiilis :O
Esikoinen on poika niin siihen verrattuna kovin kallistun tyttöön nyt.

Esikoinen: iho oli parhaimmillaan, voimakasta pahoinvointia ja päivittäin oksentelua, mieliala lähes normaali, syke 140 tienoilla
Nyt: Iho kukkii ja hilseilee, pahoinvointia on mutta selkeästi lievempää vain muutaman kerran oksennellut, mielialat taas heittelee nollasta sataan ja dopplerilla sydänäänet +160.

Tulkoon kumpi vaan niin yhtä toivottu kuitenkin :)
 
Mulla on tyttöfiilis. Esikoisesta ei ollu pahoinvointia juurikaan ja nyt on. Ja muutenki erilainen fiilis.
 
Mä oon aina jostain syystä ajatellut, että esikoinen on poika ja varmaankin tästä syystä poika-ololla mennään. Aika näyttää kumpi sieltä saapuu :Heartred
 
Mä veikkaan tyttöä ihan yhdyntä ja ovulaatio ajankohdan takia.
Kaks poikaa on jo oishan se jännittävää saada tyttökin.
 
Sanotaanko, että on sellainen olo ettei ole tyttö :D Aivan vahvaa tunnetta pojasta ei ole, mutta noin kuin sanoin ensin on olo vahvempi niin hullulta kuin se kuulostaa :) Kiinalaisen kalenterin mukaan olisi tyttö. Pojan mahdollisuus on kuitenkin melko iso, jos uskoo siihen, että kummankin suvut ovat erittäin poika voittoisia :) Mies haaveilee tytöstä, hänellä kun poika on jo. Itse toivoo eniten tervettä lasta, mutta ihana olisi, jos saisi joskus sekä tytön että pojan :) Meidän kesken mennyttä ajattelen tyttönä edelleen todella voimakkaasti.
 
Meillä on molemmilla vahva fiilis että poika olisi tulossa. Ja huomaan että puhutaankin pikkusesta poikana usein :) Minua ei kylläkään haittaisi vaikka tulokas olisikin tyttö, saisin hieman naisvahvistusta tänne meidän testosteroni taloon. Kaikki eläimet siis poikia joten pidän tällä hetkellä yksin tätä naispuolta yllä! :D
 
Mulla on tähän asti raskaus edennyt tismalleen samalla kaavalla kuin esikoisesta (joka tyttö), joten tyttöfiilis siksi ehkä voimakkaampana. Poika olisi aivan yhtä tervetullut :Heartred
 
Itella ei oikeen oo fiilistä kummankaan suuntaan, mies on vakuuttunut että tyttö tulee. Ite vähän toivoisin poikaa kun tyttöjä lähipiirissä niin paljon, mutta pääasia että olisi terve pikku ihminen.
 
Olen nähnyt kerran unta että olis poika. Mutta kuumeisesti mietin tytölle nimeä. Kai se sitte tyttö on! Ootteko miettiny, selvitättekö sukupuolen rakenneultrassa?
 
Ennen raskautta oli tunne, että esikoinen olis poika. Nyt on monesti tullut mieleen, että tyttö sieltä tulee. Mutta saa nähdä.
Me ainakin selvitellään sukupuoli rakenneultrassa, jos vaan selviää... Helpompi sit ostaa valmiiks vaatteita yms. :)
 
Me kans selvitetään sukupuoli rakenne ultrassa, jos vaan selviää...
 
Me myös aiotaan tuo sukupuoli kysyä, miestä erityisesti kiinnostaa, koska haluaisi pojan.

Olen aiemmissakin raskauksissa sen rakenneultrassa kysynyt, mutta kummallakaan kerralla en ole luottanut siihen, niin paljon, että olisin kenellekään muulle kertonut. Molemmista on siis ultrassa sanottu, että tytöltä näyttää, mutta olen sitkeästi ollut synnytykseen asti sitä mieltä, että ovat poikia. Ja kaksi tyttöähän minulla siis on.

En silti aio tälläkään kertaa siihen 100% varmuudella luottaa, mutta onhan se kiva kysyä.
 
Tyttö löytyy jo ja mulle on ihan sama kumpi sieltä tulee, tosin pojalle olisi jo toinen nimi valmiina (pienestä asti olen halunnut mahdollisen poikani toiseksi nimeksi vaarini nimen). Mies haluaisi toisen tytön, kun tytön sielunelämä on alkanut jo selvitä ja poika olisi taas mielestään erilainen tapaus. Vaikka erilaisiahan kaikki ovat :)
 
Nolottaa myöntää, mutta oon aina toivonut ensimmäiseksi lapsekseni tyttöä. Siis sinänsä nolottaa, että eihän sillä oikeasti väliä ole, enkä ylipäätään ole mikään ns. perinteisten sukupuoliroolien kannattaja. En vain ole koskaan oikein osannut kuvitella, että mun eka lapseni olisi poika. Toisaalta haluan kyllä, että vielä jonain päivänä mulla olisi sekä tyttö- että poikalapsia. :)

Mun äiti on kuulemma aivan vakuuttunut siitä, että lapsi on tyttö. Saapa nähdä :rolleyes: Kysytään kyllä varmaan sukupuolta sitten rakenneultrassa. Osaa sitten jotenkin konkreettisemmin ajatella tulevaa lasta.
 
Kyllä meinataan kysyä ultrassa sukupuolta vaikka uskosin meille tytön tulevan, mikäs muukaan? Kun 5 ihanaa prinsessaa jo ennestään niin en kyl usko että meille poikaa tulee:p
Ei kyl oo vieläkään fiilistä suuntaan tai toiseen, kaikki käy :wink
 
Takaisin
Top