Tyttö vai poika -fiilis?

Viime yönä näin unta että synnytin pienen tytön - ja olin samalla hämmentynyt kun poikahan sen piti olla. Että en sitten tiedä kumpaa fiilistä alitajunta yrittää tuoda esiin :D
 
Mulle ei oo tässä nt-ultran jälkeenkään tullut sen enempää tuntemuksia sukupuolesta :D Hassu olotila, kun esikoisesta olin niin varma :) Me ollaan menossa 2,5 viikon päästä yksityiselle ultraan jossa katotaan rakenteita, niin ehkä siellä sit vois saada tärkeimpien tietojen lisäksi vinkkiä sukupuolesta :)
 
Tips ^ Mulla vähän sama juttu. Unessa näin pojan syntyvän, mutta kun saatiin päätettyä tytölle nimi, niin herkistyin itkemään sen nimen ollessa niin oikea ja täydellinen. Että jaa-a, kumpi on oikeessa; uni vai intuitio...
 
Mulla on tyttö fiilis edelleen kasvussa. Näin unta jossa lääkäri toisteli useaan kertaan ja tutki ultrakuvia että tyttö olisi tulossa.
 
Mulla on alusta asti ollut jostain syystä poikafiilis, vaikka oireet on kyllä enemmän sellaiset kuin tyttöjä odottaessa. Toivottavasti sukupuoli selviää rakenneultrassa, ettei tarvi synnärille asti jännätä kumpi tulee :happy:
 
Mulla ihan ehdottomasti tyttö fiilis. Sitä vaan lannisti hieman muutaman yön takainen uni jossa rakenneultrassa saatiin tietää poikavauvasta. Miehen äiti oli myös nähnyt unta vauvan sukupuolesta. Unessa kerrottiin että kaapissa olevan ruusun väri kertoo kumpi vauva on ja sieltä löytyikin vaaleanpunainen ruusu :bunny
 
Tasan kaksi viikkoa ultraan, edelleen tyttö fiilis ja toista tyttöä toivon. Muutama ero on tässä raskaudessa verrattuna tuohon ensimmäiseen, linea negra ei oo tullut ja vatsassa ei kasva mustat karvat tällä kertaa:grin
 
Tasan kaksi viikkoa ultraan, edelleen tyttö fiilis ja toista tyttöä toivon. Muutama ero on tässä raskaudessa verrattuna tuohon ensimmäiseen, linea negra ei oo tullut ja vatsassa ei kasva mustat karvat tällä kertaa:grin

Hei täällä muuten ihan samat oireettomuudet, mutta silti tyttöä enteilen. Oon vaan ajatellut etten ehkä muista koska ekassa linea negra ilmestyi että se ehtisi vielä ilmestyä.
 
Mullakaan ei näy linea negraa, vaikka ekassa raskaudessa ilmeistyi jo tosi aikaisin :) Säärikarvat kasvaa selkeästi hitaammin kuin ennen, mutta alavatsalle on ilmestynyt samalla tavalla karvoja kun viimeksi :D Ota siitä sitten selvää :D
 
Siis eikä, täällä on ihan samanlaisia juttuja:grin Mullakin säärikarvat kasvaa tosi hitaasti raskausaikana. Ja tosta ekasta tuli se viiva tosi aikaisin.
 
Mulla on joo hento linea negra ja jotenkin on kiva et on edes joku konkreettinen raskausjuttu, kun vielä ei näy eikä tunnu. :) Mulla on edelleen tyttöolo ja sormustesti sanoo tyttöä. Eilen tein kuitenkin vielä soodatestin ja siinä tuli tulokseks poika. :grin Ja tiedän, et nää on ihan höpöhöpöjuttuja, mut musta on vaan niin hauska testailla :joyful:
 
Mulla on jostain syystä ihan poikaolo, aina unissakin lapsi on poika. :joyful: Saa nähdä mikä on totuus kunhan rakenneultran aika on!
 
Meillä molemmilla koko ajan vahvemmin tyttö fiilis. Itse edelleen toivoisin poikaa. Toivottavasti rakenneultrassa saataisiin selvyys...
 
Minulla on entistä vahvemmin poikaolo.

Mummolleni kerroin viikonloppuna raskaudesta ja sanoi heti, että oli nähnytkin unta poikavauvasta, mutta ei vain unessa nähnyt kenen lapsi se oli. Ja hän yleensä osuu kaikessa tälläisessä oikeaan, mitä unissaan näkee.

Lisäksi näin itse muutama yö sitten unta, että meidän sohvalla istui n. puolivuotias poika syömässä puulelua.

Rakenneultraa odotellessa..
 
Mulla oli alussa ihan tyttö fiilis. Nyt kuitenkin oon löytänyt itseni katselemassa kirpparilta poikien vaatteita :) tiedä sitten kumpi on. Aikalailla kans oireetonta menoa ja ensimmäinen, joten ei mitään hajua :D
 
Takaisin
Top