Tyttö tai poika olo?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onko tai onko ollut aavistus että tulisi tyttö tai poika? Kumpaa olet aavistellut? Jos sukupuoli on jo tiedossa tai vauva jo syntynytkin, osuiko sukupuoliveikkaus oikeaan?

Itsellä ei ollut mitään oloja pojan sukupuolesta raskausaikana.
 
Ekasta (poika) ja tokasta (tyttö) omat olot ja rakenneultran veikkaus meni oikein.
Kolmannesta taas näin poikavauvasta unia ja tuntui muutenkin että olisi poika, ultrassa kuitenkin lupailtiin tyttöä ja siihen päätin silti luottaa. Poikahan sieltä sitten lopuksi yllätyksenä tuli :p
 
Mä tunsin koko raskauden ajan, että sisällä kasvaa poika. Kun ultrassa povattiin tyttöä aluksi, niin kokoajan epäilin kun oli niin vahva olo, että poika siellä on. Oma intuitio osoittautuikin lopulta oikeaksi. :Heartblue
 
Oltiin miehen kanssa molemmat varmoja, että poika tulee. Oli sellainen hyvin varma tunne itsellä. Syntymän jälkeen selvisi, että olikin tyttö. Ultrassa ei sukupuolta katsottu.
 
Molemmista oletin tyttöä voimakkaan raskauspahoinvoinnin takia ja muutenkin oma fiilis oli tyttö-oloinen kummallakin kertaa. Esikoisesta olin vähän 50-60 että tyttö olisi, tästä toisesta taas lähestulkoon täysin varma, että on tyttö. Ovat kuitenkin poikia kumpikin... :grin Eli oma olo on ollut ihan pielessä. Ekalla kerralla toivoin kyllä poikaa, niin oli ihan kiva yllätys kuulla rakenneultrassa, että poika on. Toisen kohdalla oli pieni toive tytöstä, joten toive kyllä saattoi voimistaa tyttöoloa. Mutta kummassakin poikaraskaudessa ollut selkeästi "tyttöraskausoireet".
 
Itse veikkasin aluksi poikaa, mutta raskauden myöhemmässä vaiheessa muutin mieleni, ja tyttöhän tämä nuorempikin on.
 
Olin n. 98 % varma pojasta. Mies oli kyllä eri mieltä, mut hänellä tais olla enempi siitä kiinni et hän toivoi tyttöä. Rakenneultrassa sit selvisikin et on 100 % varmuudella poika, esitteli vehkeitään niin selvästi. Jännä miten vahva se tunne oli.
 
Takaisin
Top