Tyttö-/poikaveikkauksia :)

Jolane

Vauhtiin päässyt keskustelija
Onko tullut vielä  ajatusta tulevan lapsen sukupuolesta? Haluatteko ottaa ultrassa selville, kumpiko on tulossa? 

Viime raskaudessa mulla oli todella vahva tunne tytöstä koko ajan ja tyttöhän sieltä tuli. Rakenneultrassa se kysyttiinkin silloin. 
Nyt ei haluta tietää. Arvuutellaan loppuun saakka. Ja jos tunne on yhtä vahva myös tällä kertaa niin haluan sit katsoa, osuuko oikeaan. Kun viime kerralla se ultra vähän niinkuin vahvisti epäilyt, niin nyt haluan vasta salissa vahvistuksen :) 

Vielä ei ole tullut sitä tunnetta, mutta eiköhän se sieltä taas tule. Sitten kun alkaa konkretisoitumaan tää koko raskaus, varmaan sit kun sykkeet kuuluvat ja ollaan ultrassa käyty. 
 
Me ollaan mieheni kanssa päätetty, että ei haluta tietää muutakun sitten synnärillä. Tosin, voihan se mieli muuttua vielä ajan kanssa....:D Ehkä se tunne tulee sieltä sitten mullekkin... Tosin vaikea sanoa kun esikoista odotan:)
 
Mulla ei ole aiemmissa raskauksissa tullut mitään varsinaista "oloa", tosin esikoisen kanssa alkuun olin varma että tyttö on tulossa, mutta luulen että se johtui enemmän siitä, että näin naisena olisi tuntunut "tutummalta", jos eka lapsi olisi ollut tyttö. Molempien lasten kanssa sukupuoli on selvinnyt rakenneultrassa ja molempien kanssa ollaan vielä käyty 4D-ultrassa, jolloin sukupuoli on varmistunut. Sama tehdään tässäkin raskaudessa, jos (toivottavasti) niin pitkälle päästään. Mä salaa toivon että tulisi tyttö, mutta ihan vaan sen takia, että josko multa ei tyttöä odottaessa tulisi niin järkyt pahoinvoinnit, mitä noitten poikien kanssa on ollut... Muuten ei ole väliä kuin sillä, että tulisi terve lapsi. Poikien vaatteet olen pistänyt eteenpäin sitä mukaa kun ne on kakkoselle käyneet pieneksi (ja samaa aion jatkaa), joten tuli sitten tyttö tai poika, niin saa kaiken uutena. Mutta halutaan siis ehdottomasti tietää sukupuoli etukäteen, musta vauvojen vaatteet on niin älyttömän värikoodattuja (mikä on todella ärsyttävää) ja haluaisin kuitenkin että kaikki on jo valmiina kun vauva syntyy.
 
Kiinalaisen kalenterin mukaan poika tulis:D hah, mut saas nähdä, eikai noihin kalentereihin kannata ihan sokeasti uskoa.. Minun puolesta saa tulla ihan kumpi vaan, molemmat on yhtä hankalia uhmaiässä!:P Ainakin mitä oon töissä huomannu..
Itse haluasin tietää ultrassa, että kumpi tulee, mieheni vielä pähkäilee asian kanssa..
 
Vielä ei ole tullut oloa suuntaan eikä toiseen, mutta mies toivoo kovasti tyttöä. Esikoinen on poika, niin tietysti tyttö olis kiva minustakin. Mutta pojasta ollaan tietysti yhtä onnellisia, jos tulee poika niin olis ainakin kaikki vaatteet valmiina. Eiköhän me kysytä ultrassa kumpi on tulossa, jos vaan sinne asti päästään..
 
Tuon kiinalaisen kalenterin mukaan tulis tyttö, ja oikein tervetullut olis kyllä näin kolmen pojan jälkeen! :D
 
Itse ehkä aavistuksen toivoisin tyttöä enempi mut ihan sama ku molempia kerran löytyy,jotenki osaan vaan noitten tyttöjen kanssa olla paremmin ku suvussa enimmäkseen tyttöjä.
Ton kalenterin mukaan esikoinen ois ollu poika,tyttö tuli,tokan piti olla kalenterin mukaan tyttö,no poika tuli ja nyt lupailee tyttöä eli eiköhän siellä poika ole ;D
 
Esikoista odottaessa ajttelin koko ajan saavani tytön. Voi olla, että johtu siitä kun mies niin kovasti toivo tyttöä. Rakenneultrassa mies olikin melko liikuttunu kun selvis, että tyttö oli tulossa. Nyt ei kyllä vielä ole tuntemuksia sukupuolesta. Toivoisin kyllä toista tyttöä kun silloin olis tavarat jo valmiina.
 
Huvikseen kokeilin tota kiinalaista kalenteria ja tyttöhän sielt ois tulossa. Oikeestaan kyllä toivoisin että oikein menisi :D Kova tyttö fiilis on menossa ja ultrassa meinaa ottaa selvää kumpi sielt tulee jotta saan hommata vähän kamoja jo valmiiksi kotiin. Jotenki yllättävästi tullu poistettua kaikki vauvoihin liittyvä kotua ja nyt niitä tarvitsis enemmän kuin mitään muuta :)
 
En ole vielä varma, haluanko tietää etukäteen lapsen sukupuolta. Muksun isä on sitämieltä, että haluaa tietää, mutta ollaan kuitenkin päätetty, että joko molemmat tietää tai kumpikaan ei tiedä.

Itse haaveilen tytöstä, mutta kumpi vain on tervetullut. Kiinalaisen kalenterin mukaan olisi poika, heh. Nimi on päätetty molemmille valmiiksi :)
 
Kiinalaisen mukaan ois tulossa tyttö. Mutta viimeksi sen mukaan piti tulla poika mut tulikin tyttö. Nyt alkaa olla semmonen olo, että poikaa ehkä odotellaan.. On NIIIIIIIN erilainen alkuraskaus kuin esikoisesta :)
 
Meille olisi kiinalaisen kalenterin mukaan tulossa poika!

Ollaan jo aikaisemmin päätetty, ettei selvitetä lapsen sukupuolta etukäteen - miehelle tämä oli äärimmäisen tärkeää, itse olisin halunnut selvittää sukupuolen rakenneultrassa. Mulla on jostain syystä sellainen olo, että tyttöä odotan, mutta mies toivoo poikaa. Vaikka tottakai tärkeintä on, että vauva on terve! :)
 
Riippuen kuinka tarkkaan kalenteria tulkitsee, jollei ihan pilkuntarkasti ni meille olis tulossa poika :) siis tuon kiinalaisen kalenterin mukaan... Mieskin toivoisi tietty poikaa, tyttö kun jo on. Tytöstä ei kuulemma saa autonkorjaus-seuraa.. höpöhöpö sanon minä. Mulle on ihan sama kumpi sieltä tulla tupsahtaa, kunhan on terve, toinen tyttökin ois kiva ni sais kaivaa noi esikolle pieneksi jääneet vaatteet taas komerosta esiin :P Höpsö ku oon, enkä oo malttanu yhtäkään vaatetta myydä... :D
 
Kiinalaisen kalenterin mukaan meille tulisi toinen tyttö. <3 Mutta saa nähdä. 
 
Mulla on ainakin tosi vahva tunne että on tyttö, samoin miehellä. Esikoisesta tuntu pojalta ja poikahan sieltä tuli. Myös ton kalenterin mukaan poika oli tulossa. Nyt se näyttäis tyttöö joten saas nähdä mitä sieltä tulee :) Mutta mä oon ainakin  niin malttamaton että pakko saada tietää sukupuoli etukäteen :D
 
Jos oireiden perusteella täytyy jotain sanoa niin tää on poika. Ihan samanlainen alkuraskaus siis kuin esikoisesta. :) Tytöstä oksensin joka päivä ja monesti, tästä ei oo vielä oksennus lentänyt. 
 
Meillekin olisi tulossa kiinalaisen kalenterin mukaan tyttö. Onko teillä, joilla on ennestään lapsia ollut eroa oireissa tytön ja pojan kohdalla? Ystävän kanssa asiasta juteltiin ja kertoi kahdesta ekasta (tyttöjä molemmat) olleen hirveä pahoinvointi ja viimeisimmästä (pojasta) ei juuri mitään. :) Itsellä on ollut kovin vähän pahoinvointia ja ehkä siksi tulikin vähän poika-olo.
 

Pippinen, mulla on tyttö ja poika ja raskaudet on eronneet toisistaan kuin yö ja päivä! Esikoinen (poika) oli hyvin vähän oireinen ja muutenkin koko raskaus oli helppo. Yhden kerran oksensin viikolla 10. Toinen raskaus (tyttö) oli ihan hirvee ja vaikee. Pahoinvointi kesti 6-24 viikot 24/7, oksensin joka päivä monta kertaa, eikä pahoinvointi lippuni tuohonkaan vaan kesti oikeastaan koko raskauden.

No tämä raskaus sitten, oireita on, enemmän kun esikoisesta mutta reilusti vähemmän kun tytöstä joten oma veikkaus on se että tämä on poika jos oireista arvuuttelee. Me selvitetään sukupuoli rakenneultrassa joten ihan mielenkiinnolla odotan, kumpaako nämä oireet tarkoittaa!

 
Meiltä löytyy jo kaksi poikaa ja molemmissa raskauksissa kärsin kovasta pahoinvoinnista. Nyt pahoinvointi on ehkä vielä jopa pahempaa, joten epäilen että tulossa on taas poika. Tai sit tulee tyttö ja mä vaan voin aina pahoin raskaana :). Mitään varsinaista tunnetta ei ole vieläkään suuntaan tai toiseen.
 
Takaisin
Top