Tyttö/poika

pombomushu

Satasella mukana keskusteluissa
Tuli tässä vaan mieleen, että kuinka varmasti ne osaa ultraäänessä sanoa, että kumpi tulee... sanooko ne kuinka usein väärin? Meille sanottiin, että tyttö tulossa ja se varmistettiin vielä, mutta oon alkanut miettimään, että voi laps raukka, jos se onkin poika! Aika vaaleanpunainen vaatekaappi meinaan lapsella...emoticon
 
Täällä miettinyt ihan samaa! ;) Jos tyttömme onkin poika, niin pinkkejä tapetteja myöten on aika "tyttösävytteistä" tyyliä odottamassa... Noh, se lienee sitten pieni murhe, jos kaikki on muuten vauvalla kunnossa. :)
 
22 viikon ultrassa kysyttiin kumpi tulolla ja eilen 34 viikolla ultrassa vielä varmistin niin kyllä se samaa näytti.
 
Meillä näkyi vehkeet niin hyvin jo rakenneultrassa että hihkuin itsekin että hei mitäs tuolla heiluu... Ja sit 4Dssä näky taas vastaavasti pallit ja kun lääkäri vielä mittasi peniksen paksuuden ja kertoi kuinka on molemmat kivekset laskeutuneet niin ei oo kyllä mitään epäselvää sukupuolesta. Tietysti jos on vähän epävarma ultraaja ollut niin sit voi olla mitä vaan.
 
Meillä näkyi rakenneultrassa että on poika ja 4D vielä varmensi sen.
Mutta olen kuullut että yhdelle on käynyt jopa kaks kertaa peräkkäin  niin että on sanottu että tyttö se on ja on tullutkin poika molemmilla kerroilla... ensimmäisellä pojalla oli sitten ollut pinkkiä valmiina. Vasta kolmannella kerralla oli sit oikeesti ollut tyttö emoticon
4D:ssä kun käytiin niin lääkäri sano että tytöt on hankalempia tunnistaa ainakin vielä silloin rakenneultrassa.
 

Meille on myös kahdessa ultrassa sanottu tytöksi, mutta molemmilla kerroilla on lisätty, ettei 100% varmasti voi sanoa. Oon kyllä myös kuullut aika paljon niitä tapauksia, joissa tytöksi lupailtu onkin ollut poika. Ilmeisesti juurikin tyttölupaus on epävarmempi kun poikalupaus. 

Ite en oo uskaltanu ostella kaappeja täyteen vaaleanpunaista, muutamat vaatteet vaan. Oon aatellu, että kyllä niitä vaatteita kerkee ostamaan ihan riittämiin sitten vauvan synnyttyäkin. Vauvan huoneesta tulee myös tapetin ja maalin osalta aika sukupuolineutraali ja tekstiileillä sitten tehdään siitä prinsessahuone. Onpahan ainakin verhot ja matot ym. helpommin vaihdettavissa kun tapetit ja maalit. Tosin löysin niiiiin ihanan tapetin, että vaikka kuinka varmasti tietäisin vauvan olevan tyttö, niin saman laittaisin silti:)

 
Takaisin
Top