Tyttö/poika veikkauksia uskomuksia

nuuhku

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Sukupuolesta:

1. Korkealla vai matalalla
Jos vatsasi on kovin ylhäällä, vauva on todennäköisesti tyttö. Jos taas alhaalla, tulossa on poika.

2. Sydämensyke
Legendan mukaan yli 140 sykettä minutissa tarkoittaa tyttöä ja alle 140 poikaa.

3. Makea ja hapan
Himoitsetko jäätelöä joka päivittäin? Jotkut uskovat, että se tarkoittaa tyttölasta. Jos mielit taas kaikkea suolaista ja hapanta, tulossa on poika. Jos himoitset juustoa ja lihaa, kasvaa masussa poika, hedelmien himo tietää tyttöä.

4. Parillinen vai pariton
Legendan mukaan Maya-intiaanit määrittelivät vauvan sukupuolen äidin iästä synnytyshetkellä ja synnytysvuodesta. Jos molemmat luuvt ovat joko parillisia tai parittomia, tulossa on pikku-prinsessa. Jos toinen luvuista on parillinen ja toinen pariton, luvassa on pikku-prinssi. <br />

5. Iho
Jos naamasi kukkii kuin kevätniitty, voit syyttää siitä tulevaa tyttö-vauvaa. Uskomuksen mukaan tyttö vie äidiltään kauneuden, joten siitä finnit. Poika saa äidin säärikarvat kasvamaan raskauden aikana nopeammin, tyttö ei karvoihin vaikuta. Poikavauva saa äidin käsien ihon myös kuivumaan, tyttö tekee ihosta pehmeämmän.

6. Sormustesti
Ota kihlasormuksesi (tai muu sormus) ja pujota se naruun. Roikota sormusta narussa vatsasi päällä. Jos sormus pyörii ympyrää voit odottaa poikavauvaa, edes-taas -liike ennustaa tyttövauvaa.

7. Pahoinvointi
Olitko todella pahoinvoiva ensimmäisen kolmanneksen aikana? Tai oletko vielä? Merkit viittaavat tyttölapseen. Vähäinen tai olematon pahoinvointi viittaa taas poikaan

8. Jalat ja paino
Äidin jalkojen kylmeneminen ennustaa poikaa, samoin kuin isän lihominen raskauden aikana. Jos äidin ylimääräinen paino kertyy eteen, on odotettavissa poikavauva, painon kertyminen vyötärölle ja takapuoleen ennustaa tyttöä.

9. Rinnat
Jos rinnat kasvavat heti raskauden alussa, on odotettavissa tyttö. Jos oikea rinta kasvaa enemmän, on tulossa poika ja jos vasen kasvaa enemmän, kasvaa masussa tyttö.

10. Kiukku
Tyttö tekee äidistään kiukkuisemman, poikaa odottava pysyy tyynenä.
 
Siittä sitten leikkimielistä testiä:)

Täässä mun : pistän myös likasta
Eli
1. Likasta vatsa oli alhaalla joten tuon mukaan pitäisi olla poika. Tästä tulevasta nyytistä ei voi vielä sanoa

2. Likasta oli lähes aina alle 140 eli poika tuonkin mukaan. Ja sykettä ei varmaan nyytistä vielä edes saa

3. Suolaista teki mieli likasta joten poika? Samoin nyt on sipsihyllyn ohittaminen todella vaikeaa nyytistä joten poika

4. Likasta pariton joten tuon mukaan tyttö. Nyyti olisi siis poika

5. Likasta kuiva iho joten poika. Samoin nyytistä eli poika

6. Tätä ei ole tehty kummastakaan. Nyytistä voi joskus kokeilla :)

7. Pientä etovaa olo ja muutaman kerran tuli pihalle likasta. Nyytistä vain etovaa olo joten kummatkin kai lasketaan poikaan viitavaksi?

8. Likasta paino kertyi eteen joten poika. Nyytistä ei vielä tiedä

9. Likasta ei kasvanut eli poika. Nyytistä nyt jo huomaa että on kasvanut eli tyttö.

10. Likasta olin todella tyyni eli poika. Nyytistä toistaiseksi ainakin mielialat vaihtelee hyvin useasti joten tyttö?

Ps. Meille taisi kehkeytyä työnimi :wink
 
Tätä listaa on varmaan hauska käydä päivittelemässä sitten vähän ennen rakenneultraa ja katsoa, kuinka paljon on alkuraskaudesta muuttunut :grin

1. Ei tiedä vielä.

2. Ei tiedä vielä

3. Suolaista => poika

4. Toinen parillinen, toinen pariton => poika

5. Isäärikarvat ja kuivat kädet (naamakin kyllä kukkii, mutta ei pahasti) => poika

6. Edestakaisin => tyttö

7. Vähäinen pahoinvointi => poika

8. Ei tiedä vielä

9. Ei ole rinnat kasvaneet => poika

10. Kiukkuisuutta kyllä => tyttö

Eli tyttö 2/5 poika.
 
Hauska idea! Olisko tän ketjun nimi voinut olla ennemmin jotain: testi sukupuoli uskomuksista :) ajattelin vaan kun tossa mun aloituksessa jo pohdiskellaan sukupuolta niin tulis se testi esille, et tää erottuis siitä :) tää on vaan ajatus, ei missään nimes pahalla :smiley-ashamed008

juu mutta asiaan:

1. Ei tiedä vielä

2. Ei tiedä vielä

3. Ei tee makeaa mieli, hedelmiä kylläkin- tyttö. Hapan, jugurtti maistuu ja juusto ja lihakin-poika

4. 31 pariton ja -15 pariton- tyttö

5. Naama kukkii- tyttö

6. En vielä ole koittanut sormustestiä. Muoks. 8+0, poika, poika, tyttö, tyttö, poika, poika tuli. Kaks poikaa ja tyttö on, joten tyttöä meinais tästä tulevasta :)

7. Ei juurikaan pahoinvointia- poika. Muoks.8+0, lievää pahoinvointia.

8. Jalat jäässä juu- poika

9. Ei mitään muutoksia rinnoissa- poika?

10. Tosi kiukkuinen- tyttö

tyttö 4/ 4 poika
rv5+3
rv8+0 tyttö5/4poika
 
Muokattu viimeksi:
1. Ei osaa sanoa vielä

2. Ei tiedä vielä

3. Makeaa ja hedelmiä tekee mieli - tyttö

4. 23 ja '15 - tyttö

5. Finnejä tullu hieman enemmän mutta kädet myös kuivunu eli kai sitten - tyttö/poika

6. En oo kokeillu

7. Vähäistä heikotusta - poika

8.
Ei tiedä vielä

9. Rinnat turvonnu heti alusta - tyttö

10. Kiukuttaa - tyttö

tyttö 5/ poika 2
 
Jospa minäkin... :)

1 ja 2 ei osaa vielä sanoa, tosin pojan sykkeet kyllä järestään yli 150.

3 ei tee mieli mitään, kaikki etoo. Ihan samoin teki esikon kaa. Loppuraskaudes himosin possumunkkeja :D

4 29 ja -15, tyttö - mut viime vuonna 28 ja -14, silti poika :)

5 ei kuki naama, tosi hyvässä kunnossa, normi ihoon verrattuna eli poika, karvat ihan normi tahdissa samoin iho ihan perus meininki.

6 en ole tehnyt (:

7 olematon pahoinvointi, satunnainen heikotus ja päänsärky, tää kai viittais poikaan - vaik on mulla just toi etominen, et mikään ruoka ei tipu.

8 ei voi sanoa vielä, esikossa mies kyllä keräsi kiloja munkin puolesta ja vielä on tallella :D

9 ei muutosta, eli poika

10 oon persuuksiin ammuttu karhu (eli tyttö) MUTTA mä oon kyllä ymmärtänyt et poikaa odottavat ois vihaisempia, tää ois ainakin esikon kaa osunut nappiin, sillä olin ihan järkky tapaus :D kaikki sai maistaa mun vihan ja ketutuksen.

Anyways, vahva poika olo mulla on. Kysyn ru:ssa, koska jos on tyttö kyydissä mun pitää henkisesti valmentautua prinsessaan :)
 
Hauska testi hmm..

1. ei tietoa vatsan painottumisesta
2. ei tietoa sykkeestä
3. himoitsen juustoa ja hedelmiä! Eli tyttö JA poika??
4. ikä ja vuosiluku parillinen ja pariton -> poika?
5. ei finnejä, kuiva iho -> poika?
6. ei tietoa
7. pahoinvointi vähäinen -> poika? (tai ainakin vähäisempi kuin viimeksi, silloin tuli tyttö)
8. kylmät jalat, mutta painon kertymisestä ei vielä tiedä -> poika?
9. rinnat ei ole merkittävästi kasvaneet, mutta jos jommasta kummasta pitäisi sanoa, niin oikea enemmän -> poika?
10. omasta mielestä tyyni, miehen mielestä kiukkuisempi kuin ei-raskaana -> tyttö?

Tämän perusteella niistä kohdista joihin pystyy vastaamaan, isompi osa viittaa poikaan.
 
Kiva idea tämä. :)

Väärin -- Oikein ++

Esikoinen (poika) Kakkonen (?)

1. Poika. -- Ei tietoa vielä.
2. Poika -- Ei tietoa vielä.
3. Poika. ++ Tyttö.
4. Pikkuprinssi. ++ Pikkuprinssi.
5. Poika. ++ Poika.
6. Ei tietoa. Ei tietoa.
7. Poika ++ Poika
8. Poika ++ Tyttö
9. Poika. ++ Ei tietoa vielä.
10.Poika. ++ Tyttö

Esikoisen kohdalla aika moni siis piti paikkaansa ja oli oikein, vain kaksi ensimmäistä väärin. Ja kakkosen kohdalla tuli tasapeli, eli saas nähdä. :wink
 
Last edited by a moderator:
Ääh, hitsi kun tää pisti noi kaikki vierekkäin. Joka tapauksessa eka on siis esikoinen ja sen jälkeen tämä tuleva. :)
 
1. Ei tietoa

2. Ei tietoa

3. -tyttö

4. -tyttö

5. -tyttö tai poika

6. Ei tietoa

7. -tyttö

8. Ei tietoa

9. -tyttö

10. -tyttö tai poika
 
Kaikki testit sanoo tyttöä, elätteleppä täällä toiveita ja poika sieltä tulee :D
 
1. Ei tietoa vielä
2. Ei tietoa vielä
3. Suolaista mieleni tekevi - poika
4. 26 parillinen ja 15 pariton - poika
5. Iho kuivaa kuin sahara konsanaan! Karvojen kasvussa ei vielä muutosta. -poika
6. Sormustestin teen ehdottomasti myöhemmillä viikoilla
7. Ei pahoinvointia - poika
8. Jalat on kylmät - poika
9. Rinnat on himpun verran turvoksissa - tyttö
10. Melko tyyni olen ollut, paitsi jos mieheltä kysytään :wink - poika
 
1. Korkealla vai matalalla
Jos vatsasi on kovin ylhäällä, vauva on todennäköisesti tyttö. Jos taas alhaalla, tulossa on poika.

Pojasta maha oli ylhäällä. Tästä ei vielä tietoa.

2. Sydämensyke
Legendan mukaan yli 140 sykettä minutissa tarkoittaa tyttöä ja alle 140 poikaa.

Pojasta syke yli 140. Tästä ei vielä tietoa.

3. Makea ja hapan
Himoitsetko jäätelöä joka päivittäin? Jotkut uskovat, että se tarkoittaa tyttölasta. Jos mielit taas kaikkea suolaista ja hapanta, tulossa on poika. Jos himoitset juustoa ja lihaa, kasvaa masussa poika, hedelmien himo tietää tyttöä.

Pojasta suolasta ja ylipäänsä ruokaa. Tästä ei vielä ole ilmenny mitään mielitekoja. Paitti et karkista tulee helposti huono olo.

4. Parillinen vai pariton
Legendan mukaan Maya-intiaanit määrittelivät vauvan sukupuolen äidin iästä synnytyshetkellä ja synnytysvuodesta. Jos molemmat luuvt ovat joko parillisia tai parittomia, tulossa on pikku-prinsessa. Jos toinen luvuista on parillinen ja toinen pariton, luvassa on pikku-prinssi. <br />

23 ja 14 tuli poika. Tästä tulee 24 ja 15 elikkä poikaa lupailee tämäkin.

5. Iho
Jos naamasi kukkii kuin kevätniitty, voit syyttää siitä tulevaa tyttö-vauvaa. Uskomuksen mukaan tyttö vie äidiltään kauneuden, joten siitä finnit. Poika saa äidin säärikarvat kasvamaan raskauden aikana nopeammin, tyttö ei karvoihin vaikuta. Poikavauva saa äidin käsien ihon myös kuivumaan, tyttö tekee ihosta pehmeämmän.

Pojasta naama oli lähes täydellinen ja nyt tuntuu alkavan kukkia. Pojasta kaikki karvat kasvo hirmusta vauhtia.

6. Sormustesti
Ota kihlasormuksesi (tai muu sormus) ja pujota se naruun. Roikota sormusta narussa vatsasi päällä. Jos sormus pyörii ympyrää voit odottaa poikavauvaa, edes-taas -liike ennustaa tyttövauvaa.

Pojasta poikaa lupas. Sen mukaan seuraavakin ois poika. Kolmea poikaa ja yhtä tyttöä lupas ku esikoisen aikaan tehtiin.

7. Pahoinvointi
Olitko todella pahoinvoiva ensimmäisen kolmanneksen aikana? Tai oletko vielä? Merkit viittaavat tyttölapseen. Vähäinen tai olematon pahoinvointi viittaa taas poikaan

Pojasta ei ollut pahoinvointia. Tästä olen oksentanut tähän mennessä kerran. Poikaa taitais tämä lupailla.

8. Jalat ja paino
Äidin jalkojen kylmeneminen ennustaa poikaa, samoin kuin isän lihominen raskauden aikana. Jos äidin ylimääräinen paino kertyy eteen, on odotettavissa poikavauva, painon kertyminen vyötärölle ja takapuoleen ennustaa tyttöä.

Pojasta paino tuli vain mahaan. Tais tuo ukkokin lihoa. Tästä ei vielä tietoa.

9. Rinnat
Jos rinnat kasvavat heti raskauden alussa, on odotettavissa tyttö. Jos oikea rinta kasvaa enemmän, on tulossa poika ja jos vasen kasvaa enemmän, kasvaa masussa tyttö.

Aina ollu oikea tissi isompi ja pojasta kasvo lisää. Tällä hetkellä ei vielä muutoksia

10. Kiukku
Tyttö tekee äidistään kiukkuisemman, poikaa odottava pysyy tyynenä.

Pojasta olin tyyni koko ajan. Taidan olla toistaiseksi tästäkin.



Mitä tästä voimme päätellä? Poikaa lupaa ja esikoisestakin suurin osa ennustuksista ennusti ihan oikein.
 
Jos nyt uskotaan täysin noita maya- intiaaneja, mulla on vuodessa 7 päivää jonka aikana pitäisi vauvan syntyä että se olisi poika. Pitää alkaa kunnolla tähtämään jos näyttää että tyttöjä on kohta jonossa :D
 
Ruusa mä huomasin kans saman että sun alotus oli aika sama en tahallani laittanu samaa.:/ mut nyt en osaa vaihtaakkaan tuota :sad001
 
Haha, nou hätä, se oli vaan ajatus se testinimi, ei sillä oikeasti mitään merkitystä ole, kun nää on kuitenkin erilaisia sisällöltä :)
 
1. Jos menee samalla lailla kun ennenkin nii vatsa on ylhäällä. Eli tyttö
2. En tiiä
3. Tyttö ja poika
4.tyttö
5. Vaaarmaankin...tyttö?
6. Tyttö
7.poika
8. Eeen osaa sanoo :)
9. Tyttö
10. Tyttö. Ainakin lähipäivinä oon ollu ärtyneempi :confused:
 
1. Korkealla vai matalalla
Esikoisen kanssa oli poikavatsa, poikahan sieltä sitten tulikin :) Nyt on sen tiimoilta niin roikkuvat lörpöt, että ihmettelisin jos tuo maha tuosta korkeuksiin nousee :D Saa nähdä.

2. Sydämensyke
Esikoisella oli n. 140 lähes poikkeuksetta

3. Makea ja hapan
Itse ahmin mahdollisimman suolatonta ruokaa, satsumia ja omenoita ja silti tuli poika :D Nyt ehkä tekee enemmän mieli suolaista

4. Parillinen vai pariton
Esikoisen olisi pitänyt olla tän perusteella tyttö, kuten nyt tämän tulevankin

5. Iho
Viimeksi oli tosi hyvä iho, nyt näytän 15 kesäiseltä :D

6. Sormustesti
En muuten nyt oo tehnyt vielä :) Edellisellä kerralla taisi tyttöä ennustaa tämäkin.

7. Pahoinvointi
Vähäistä pahoinvointia oli viimeksi. Nyt on niin alussa ettei ole vielä kerennyt varmaan alkaa, jos alkaa.

8. Jalat ja paino
Jaloista en osaa sanoa, mulla on aina aika kylmät. Isä taisi jopa laihtua edellisen aikana ja itsellä kertyi paino eteen, joten poika sen perusteella. Nyt ei oo vielä kertynyt mitään.

9. Rinnat
Viimeksi alkoi kasvamaan lähes heti, nyt en osaa vielä sanoa kun vasta alkuviikosta plussasin :D

10. Kiukku
Aina yhtä kiukkuinen :wink
 
1. Korkealla vai matalalla
Ei vielä tietoa

2. Sydämensyke
Ei vielä tietoa

3. Makea ja hapan
POIKA! Juustonaksut, tiiättekö kun ne on olleet päivän aukinaisessa pussissa ja ne onkohan sellai natkuja...ah, voisin syödä niitä koko ajan! Mut en ihan ehkä viitti.. :smiley-ashamed005

4. Parillinen vai pariton
Ööö..molemmat parittomia, eli sen puoleen tyttö.

5. Iho
Ei finnejä ja iho kuivaa ihan mielettömästi, kämmenillä vois hioa vaikka seinistä lakkapinnat pois:confused: Poika?

6. Sormustesti
Tätä testiä en testannut, mutta se toisenlainen sormustesti (montako vauvaa saat ja kumpaa sukupuolta), niin se näytti ensimmäiseksi tyttöä (sellainen on) ja sitten poikaa.

7. Pahoinvointi
Okei vasta rv 6 mutta ei pahoinvointia toistaiseksi. :happy: Poika?

8. Jalat ja paino
Massun e ole vielä kasvanut luonnollisestikaan, mut villasukat jalassa saapi olla kotona. Poika?

9. Rinnat
Ei ole ollut kasvua vielä huomattavasta. Poika?

10. Kiukku
Ainakaan ei hirmuisesti (tavallisesta poikkeavasti) kiukuta :grin Mut ei kyllä osaa vielä sanoa.

Tää olikin mielenkiintoinen, pitää tehhä kesemmällä tai syssymmällä uudestaan :woot:
 
Tulin joulukuisista kuokkimaan :wink Sormustestistä sen verran et pyörivä tarkottaa tyttöä ja heiluri poikaa :) Tää on tosi hauska ketju :)
 
Takaisin
Top