Tyttö/poika veikkaukset

Aika hauska, että mahdollisesti tyttövoittoinen kuu tulossa, vaikka poikia on veikattu enemmän :woot:

Mitäs teillä miehet on meinanneet saatuaan sukupuolen selville? Ovatko näyttäneet tyytyväisyyttään tai pettymystään?

Mulle tuli hiukan yllätyksenä, että mies varovasti ru:n poikalupauksen jälkeen kertoikin hiukan toivoneensa toista tyttöä :eek: Ja esikoistytön kohdalla taas vaikutti ultran jälkeen hieman pettyneeltä, kun ei tullutkaan poikaa :hilarious: Mutta on hän toki onnellinen pojastakin. Ilmeisesti vaan pelkää, osaako käsitellä poikaa, kun kokemista on vaan tytöstä.

Aika hauska, että mahdollisesti tyttövoittoinen kuu tulossa, vaikka poikia on veikattu enemmän :woot:

Mitäs teillä miehet on meinanneet saatuaan sukupuolen selville? Ovatko näyttäneet tyytyväisyyttään tai pettymystään?

Mulle tuli hiukan yllätyksenä, että mies varovasti ru:n poikalupauksen jälkeen kertoikin hiukan toivoneensa toista tyttöä :eek: Ja esikoistytön kohdalla taas vaikutti ultran jälkeen hieman pettyneeltä, kun ei tullutkaan poikaa :hilarious: Mutta on hän toki onnellinen pojastakin. Ilmeisesti vaan pelkää, osaako käsitellä poikaa, kun kokemista on vaan tytöstä.

Mulla oli sama pelko kun edellistä odotin. Totuus on että tämä poikanen on sata kertaa helpompi kuin edellinen tyttö :joyful:.

Meillä mies toivoi alunalkaenkin kuulemma tyttöä, mutta kyllähän tuo vähän ehkä liian kärkkäästi toi ekan sukupuolen varmistaneen ultran jälkeen ilmi sen että EHKÄ tyttö, mutta voi olla poikakin vielä :D Nyt RU:n jälkeen tuntuu ihan tyytyväiseltä ja kutsuu miniä tytökseen jo. Sanoi ultran ja 4D kuvan jälkeen että taitaa olla minikopio miusta tulossa. :) Toivoi siksi tyttöä kun pelkää kuulemma että pojasta tulee samanlainen hulivili kun itse oli murrosiässä, eikä pärjää sen kanssa. :D

Pakko kai se on nyt joku veikkaus heittää kun rakenneultraan enää vajaa pari viikkoa... oireet niin erilaiset kuin esikoisesta niin sanotaan poika. Esikoisella selkeä ns poikamaha ja -raskaus ja tyttö tuli, menisikö nyt sit toisinpäin?

Kai mäkin veikkaan. Poikaa, koska niin täysin samat oireet ku ekalla kerralla. Vaikka tavallaan silti tuntuu et olis tyttö. Tyttöä ehkä vähän toivoisin, kun olis se vaan jotenkin kiva luoda äiti-tytär-suhde myös... Mutta oli kumpi vain, niin on rakas ja paras. Pojalle ei tarvitsisi hankkia pahemmin vaatteita edes, tulis halvemmaksi :) Ja onhan noi pienet pojat <3

Tuleepas paljon tyttöjä! :D ihanaa!
Mä pysyn poikaveikkauksessa.
Vielä 13 päivää pitää jaksaa odottaa jospa RU:ssa näkyisi :wink

kyllä edelleen listan päivityksen jälkeen on tyttö voittoista sakkia :hilarious:
oon nyt ottanut vapauksia kerätä veikkauksia ja ultra kuulumisia muista topiceistakin

Mulla oli täysin poikafiilikset mutta ultrassa selvisi että eihän siellä pippeliä olleskaan näy:happy: Esikoinen on tyttö, kuopus poika, ja yksi sama oire vahvana kyllä mikä oli silloin 16 vuotta sitten tytöstäkin (..kauhee kun aika rientää :grin) : jäätelö ei pysy sisällä, ja silti sitä tulee silloin tällöin syötyä ..ja heti lentää laatta. Muuta pahoinvointia ei ole (enää), tämä vain on ja pysyy.

Mun lievä poikaolo piti paikkansa, kätilö oli ultrassa sen verran varma sukupuolesta, että käski ottaa syntymän jälkeen yhteyttä jos tuleekin tyttö :D

Jännää kyllä, meidän suvussa ei ole syntynyt viimeiseen 40 vuoteen kuin yksi poika tätä ennen.

Vihdoin osasin vaihtaa nimimerkin siitä kyfistä omanlaiseksi, niin kehtaa kirjottaa tänne :D ei mulla onneks montaa kuukautta siinä mennyt [emoji28]
Ja tyttö ois täältä kanssa tulossa ! Muutaman kerran jo tsekattu se ultrassa :) kyllä jo naamakin finneineen sitä enteili ja kun ei ole juuri lainkaan pahoinvointeja tai muutakaan ollut, jos kerta tyttö vie kauneuden ja poika terveyden :D

Takaisin