tyttö/poika olo

Metsäläinen, niinhän päin se voi juuri mennä, että näyttää ultrassa tytöltä, mutta voikin sitten olla poika kun ei vaan ole pippeliä näkynyt niissä kuvissa. Toisin päin on kai harvinaisempaa, mutta niinkin voi käydä. Siis että ultrassa olis näkyvinään pippeli, mutta onkin sitten tyttö.

Meille sanottiin ultrassa, että vaikka oli hyvä näkyvyys ja eri suunnista katsottiin ja selkeästi tytöltä näytti, niin ultra ei kuitenkaan ole 100% varma eli ei kannata seiniä alkaa maalailemaan tämän perusteella.

Metsalainen: Juu ma tosiaan odottelen Suomeen tuloa, parin viikon paasta melkein jo siella ja sitten varaan rakenneultra ajan! Tosi vaikea sanoa tosta tytto vai poika -olosta. Jotenki ollu poikaolo mut sit samalla vahan tytto-olo. Ehka se selviaa sitten! En haluu ees ajatella ku alkaa jannittaa ja sit en malta odottaa.

Nää on hauskoja. Mun mielestä meille on tulossa poika. En käsitä miksi, mutta mun mielestä se on poika. Ja jos se onkin tyttö, niin mä varmaan järkytyn ihan suunnattomasti :facepalm:
Mulla on ennestään siis kaksi tyttöä ja kaksi poikaa... Ihan satavarmaksi en muista, mut jotenkin muistikuva olisi,että ainakin viimeisestä pojasta oli kyllä ihan varmuus.että täällä on poika ja piste.
Alun perin olisin halunnut nyt ihan viimeiseksi lapseksi tytön. Mut en mahda sille mitään,että mielessäni olen mieltänyt tämän jo pojaksi.
Poikasykkeillä mennään, makeaa ei juurikaan tee mieli, päinvastoin kaikkea suolaista. En leviä sivusuunnassa, vaan eteenpäin. Nää on niitä "poika ja tyttö"-merkkejä jotka aikaisemmissa on pitänyt hyvin paikkansa. Ehkä mulla on siksi niin vahva "poika" olo, kun kaikki nää oireet täsmää noihin aiempiin lapsiin...
Missään nimessä en laita pahakseni jos sieltä tyttö tuleekin, mut järkytyn silti varmasti... :wacky:

Tuli mieleen, niillä kellä on vaan ollut tietyn sukupuolinen olo, niin pitikö paikkansa? Mullahan piti :D Kuten tossa olen näemmä sanonutkin,että olisin ollut kyllä järkyttynyt, jos sieltä tyttö olis tupsahtanu :D Ja kertaakaan ei sitä ultrissa katsottu,eikä kyselty...
Mitenkäs muille? En ainakaan tuolla nähny,että kellekään olis ylläri tupsahtanu :D

Olo ei pitänyt paikkaansa, kun alussa olin varma, että on poika. Parit epävarmat veikkaukset saatiin tytöstä ja tyttöhän sieltä tuli :)

Itsellä poika olo, mutta ultrassa saatiin hyvin varma tyttölupaus. Monet epäili tätä meidän tyttölupausta, kun ennestään kaksi poikaa. Tyttö meille kuitenkin syntyi.

Mulla oli alkuunsa tyttöolo ja tosiaan huonoin omatunnoin jopa itkin kun kuultiin et on poika, vaik toki tiesin et rakastan myös poikaa, mut jostain syystä silti laitto itkettää.. Nooh aina synnytykseen asti sanoin et poikaa luvattu mut en hankkinu pahemmin mitää selkeesti vain pojalle sopivaa vaan aika neutraaleja, kun on noi lupauksetki välillä väärin menny. Poika kuitenkin tuli ja on mitä rakastetuin töhöttäjä kyllä <3 Tiedä häntä mistä se tyttöolo sit johtu, nähtiin miehen kanssa alkuraskaudessa molemmat uniakin vaa tyttölapsesta..

Takaisin