tyttö/poika olo

Itsellä oli linea negra jo ennen kun uudesta raskaudesta tiesin kun ei ollut aiempi ehtinyt haalistua (esikoispoika syntyi helmikuussa), sitten viiva joka oli ollut napaan asti haalistui pois 3.raskauskuukauteen mennessä ja nyt alkanut tehdä paluuta, muutamilla tutuillani joille poika tullut on linea negra tullut napaan asti ja tyttöä odottavilla noussut selkeästi navan yläpuolelle, voi toki olla sattumaa vaikka jotkut väittäneet viivan pituuden kertovan sukupuolen :) Itselläni on puolison kanssa poikaolo niin saa nähdä onko vahvalta tuntuva sukupuoliveikkauksemme oikeassa :)

Me miehen kanssa odotellaan tyttöä, meidän poika on sitä mieltä että hän saa kuitenkin pikkuveljen :grin
Toivottavasti se selviää rakenneultrassa tai 4D-ultrassa.
Meille kuitenkin ihan sama kumpi tulee eikä erityisiä toiveita ole vaikka poika on jo ennestään.
Mies haluais 7 lasta ja minä 4, niin kyllä sitä sukupuolta kerkeää myöhemminkin toivomaan :joyful:

Mulla on kyllä niin outo tunne, että ei oo oikein fiilistä suuntaan tai toiseen :bored:
Välillä mietin, että no tyttöhän se on ja välillä taas ajattelen poikaa, ei ole kyllä siis minkään näköistä äidinvaistoa tästä asiasta vielä tullu :rolleyes:
No, eiköhän tuo viimeistään synnärillä selviä..tai sitten ei..eikös sukupuoli voi olla selvittämätönkin joissain tosi harvoissa tapauksissa o_O Toivottavasti nyt ei meillä kuitenkaan :p

Mulla on linea negra vaan napaan asti ja tyttö tulossa :D Muutenkin monet oireet viittas poikaan mutta ei näkyny pippeliä :D Joten jännä miten yksilöllisiä ja sattumaa nää kaikki jutut on..

Eikös se menekin niin, että linea nergra menee pojasta yli navan ja tytössä jää alle navan.

Pojassa minulla ei tullut ollenkaan ja tytössä jäi alle navan.

"Tarkkaile myös vatsaasi. Jos mahasi on levinnyt sivuille, on tiedossa tyttö, jos vatsa on pystyssä, on pienokainen poika. Myös vatsan läpi pystysuunnassa kulkeva tummanruskea viiva, Linea nigra, viestii pojasta. Tyttölasta odottavilla viiva jää vain navan alapuolelle tai sitä ei ole ollenkaan."

Mulla oli just toisin päin, tyttöä odottaessa maha kasvoi vaan eteen päin, tumma linea negra yli navan. Poikaa odottaessa levisin niin mahasta kun lantiosta ja ei linea negraa. Molemmissa raskauksissa ihan selkeä olo ollut alusta asti, että kumpi tulossa ja muiden arvailut sitten menneet mönkään. Nyt alusta asti ollut tyttöolo ja mahakin samaan tyyliin kasvaa vaan eteen päin, saas nähdä pitääkö omat olot paikkaansa :)

Näitä tämmöisiä päätelmiä on kiva lukea netistä ja katsoa pitääkö paikkansa :D

Ite en jotenkin osaa uskoa näihin mahanmuoto ym. juttuihin että vaikuttaisi sukupuoleen :) onkohan noita ees koskaan ikinä tutkittu mitenkään vai ovatko vaan urbaanilegendoja :D

Mulla esikko poika ja nyt tulossa tyttö, kummassakaan raskaudessa ei pahoinvointia, ei linea negraa, mahat suht samanmoisia.. Mut onhan noita kiva lukea

Mutta eikös tiuh tuossa postaamassasi linkissä nimenomaan todeta höpölöpöksi koko väittämä että eteenpäin kasvava pallomaha=poika :) vai onko mun luetunymmärtäminenki häiriintyny näiden hormoonien myötä :D

No kyllä minäkin tuon luin ja höpöhöpöksi tuntuivat uskomukset muuttuvan. Enpä tosin entuuestakaan oo niille juuri tosiarvoa antanut :)

Sitäpä juuri meinasinkin, että tutkittu on ja höpölöpö hommaksi kumotaan uskomukset :) siksipä juuri laitoin sen. En siis ole itsekään näihin kirjaimellisesti uskonut, mutta hauska vertailla omia olojaan ja muotojaan.

Nii just :) onhan noita tosiaan ihan kiva arvuutella ja miettiä kumpi siellä mahassa mahtaakaan asustaa :)

Hei apua. Kätilöä jos on uskominen nii mun poikaolo ei pitäny paikkaansa. Saa kyllä vielä rv 28 ku on ultra nii tarkistaa et onkonse varmasti tyttö. Mun mieli ei oo viel sopeutunu ajatukseen.. Vaikka meillä siis on poika ja tyttö ja nyt oottelin et tulis poika mut ei siel mitään poikaan viittaavaa näkyny..

Meillä tosiaan kaikki ulkopuolisten veikkaukset on menny pojalle. Itellä ei oikeen mitään tuntumaa. Mutta jos rahasta veikkais kannattaa nyt ääni laittaa tytölle, ku muita sen puolen veikkaajia ei ole :)

Metsalainen, taalla Costa Ricassa kaikki sanoo, etta jos liikkeet tuntee varhain, on kyseessa poika ja jos myohaan, niin tulee tytto. saa nahda pitaako sun kohalla paikkansa! :wink

Aijaah.. :) mielenkiintoista! Kolme yötä vielä niin ehkä selviää... Millonkas sulla on Sademtsä ultra? Tuutko Suomeen ultrattavaksi?

Mua arveluttaa että jos ultrassa lupaavat tyttöä, että voihan se olla ettei pippeli vaan näy jostain syystä...?

Takaisin