tyttö/poika olo

Itse olen nähnyt unia poikavauvvasta ja kaikki sukulaiset omalta ja miehen puolelta isovaareista sisaruksiin ovat olleet sitä mieltä että poika tulee :) itsellä ei väliä ❤ pikkusiskoni on ainut joka ajatteli tyttöä :D mieheni pikkusisko sanoi heti ku kerrottiin että hän on aina halunnut olla poikalapsen kummi :D

Ah, enpä huomannutkaan että täällä on ihan omakin keskustelu tälle tyttö/poikaololle :D Juuri tuonne mammoihin asiasta kirjoittelin, kun näin Marabellan tekemän testin. Tännekkin voin sitten mainita, että vahva poikaolo kyllä on. Kaikki leikkimieliset ja vanhankansan testit ovat myös poikaan viitanneet vaikka niistä ei vahva tuntemukseni johdu. Noh, kumpi vain niin erittäin rakas on :Heartpink:Heartblue
Rakenneultrassa meinaan kyllä sanoa, että saa kertoa, jos vauva asian päättää paljastaa :)

Ensimmäisen ultran jälkeen on ollut taas jotenkin poika olo, sanoin heti sen jälkeen miehelle että ajattelin koko ajan poikana vauvan. Myös siskon mies tuumasi meidän esikoiselle ultrakuvan nähtyään että saat pikkuveljen,kaikki nauro että mistäs sen tietää niin sano että ihanhan tuo on pojan näkönen :D

Minulla on sellainen tunne, että vois olla tyttö.. Koko muu suku, niin minun kun miehen, ovat sitä mieltä, että poika se on.. :D Ukko ei oo vielä sanonu juuta eikä jaata, sano että kunhan tulee, motocrosspyörän selkään se nousee joka tapauksessa heti kun vaan oppii pyörällä ajamaan... Sallinen olla erimieltä.. :wideyed: Mut ei oo väliä kumpiko tulee, rakas ja toivottu on joka tapauksessa. :Heartred Haluatteko tietää sukupuolen etukäteen vai odotatteko h-hetkeä? Ja jos haluatte niin pidättekö muut jännityksessä vai kerrotteko?

Tiittärä, meille tulee kans motocrosslapsi sukupuolesta huolimatta ;) Isin kanssa harrastaa ja pehmeäpäinen äiti sit kannustaa ja kauhistelee varikolta käsin :D

Mies sanoi eilen että hänellä on tunne että vauva on Tyttö :) Me halutaan tietää, jos vaan kaveri suostuu paljastamaan ultrassa. Miä oisin myös sitä mieltä että sitten voidaan muillekin asiasta kertoa :) (miun äiti ainakin odottaa sormet syyhyten jo että pääsee shoppailemaan, olen itse hänen ainoa lapsi, joten... ) :D

Mulla on poikaolo. Sanoinkin miehelle jo, että jos se ei oo poika leikkaan pääni irti :D Mies on alusta asti puhunu "meijän pojasta", kun varmaan poikaa enemmän haluaisi tekemään sen kanssa miesten juttuja. Nyt kuitenkin sanoo että "meijän poika tai tyttö". En kuitenkaan oo uskaltanu ostaa kun neutraaleja vaatteita. Haluisin kovasti saada ultrassa tietää kumpi tulee, vaikka eihän sillä väliä ole.

Minun tekis mieli toisaalta olla kertomatta vauvan sukupuolta, mutta en tiedä pystyisinkö, ainakin mummot uteliaita tietämään ja en tykkää neutraaleista vaatteista (jos joku haluaa muistaa) :D Katsotaan miltä rakenneultran jälkeen tuntuu. Jännittää kyllä hirveästi rakenteiden lisäksi kumpi siellä majailee ;D

Me halutaan tietää sukupuoli, mutta sovittiin ettei kerrota kellekkään. Miehen isovanhemmat eivät halua tietää sukupuolta, joten päätettiin ettei kerrota muillekaan.
Miehen sukulaisten mielestä tulossa poika. Mua ärsyttää, että ovat niin varmoja ja siksi ajattelen tyttöä. Todellisuudessa ei ole mitään väliä, kunhan on terve. Vaatteita ole ostanut valkoisena, turkoosina, vihreänä ja sinisenä. (Sininen ja turkoosi ovat lempivärejä) En pidä keltaiseeta ja oranssista. Jos löydän kirkkaan punaisia vaatteita niin niitä hamstraan.

Minä en oo nii tarkka ollu noista vaatteiden väreistä, löytyy laidasta laitaan.. Oon kuitenkin välttäny vaaleanpunaista ja oikein viimeisen päälle pojille suunnattuja.. Paljon oon saanu käytettyjä vaatteita sukulaisilta. Mun lempiväri on vihreä, turkoosi ja musta, sen värisiin vaatteisiin oon ihastunu.. Vihreä ainakin mun mielestä käy molemmille. :)

Oletteko ajatellu/kokeillu vaatteiden/harsojen värjäämistä? Jos ootte kokeillu niin minkälaista väriä käytitte??

Täällä tyttö olo vahvistuu.. Viime yönä näin unta, että meillä oli tyttövauva. Suloinen oli hän. :) ja eikös ne sano, että tyttö vie äidiltä kauneuden? Mulla naama kukkii sen minkä ehtii... :D Nyt sitten sinne 7.8 asti pitäis jännittää että kumpiko sieltä todellisuudessa on tulossa.

Mulla oli ihan poika olo (perustu aiempien raskauksien oireisiin), mut XX näytti testi, eli pieleen meni ja pahasti :D

Aion pitää sukupuolen salassa kaikilta. Myös mieheltä, saa nähdä miten siinä käy...

Voe pimpulat! Mulla on ilmestyny linea negra masuun! Tääkin kyllä entisestään vahvistaa poikaoloa :D Huomenna vihdoin selviää :)

Takaisin