Tyhmiä kysymyksiä...

Keväällä olin 2 vkoa ulkomailla ja menkat oli tasan 2 vkoa myöhässä :) Vaikka ei mitenkään erityisen raskas reissu ollu mutta silti pisti kropan sekaisin...Ennen menkat tullut säännöllisesti ja ihmettelin, kun menkat ensimmäistä kertaa kunnolla myöhässä ja silti raskaustestit (testasinkohan 2-3 kertaa) negatiivisia.. Soitin terveyskeskukseen ja sanoivat että todennäköisesti matkustaminen on aiheuttanu ja käskivät vaan odotella..
 
Viirukhan taidan ymmärtää oloasi. Mulla sama juttu, tottakai oon hirmu onnellinen vauvasta, mutta oman kropan muutokset inhottaa. Välillä katselen niiiin ylpeänä pömppömahaani, välillä meinaa tulla itku, kun jotenkin inhottaa maha ja kaikki. Yhtenä iltana ihan oikeesti tuli itku kun olin saunaan menossa ja seisoin peilin edessä. Oon aina ollut toooodella hoikka, ihan luonnostani, ja nyt tuntuu ihan oudolta kun yhtäkkiä maha on iso. Enkä siis todellakaan pidä itteäni mitenkään pinnallisena tän takia, jostain tommoset tunteet vaan tulee välillä :D
 
Totta starletti puhut![:D] Varmaan siks just vähän hermona kun ollut pari päivää puutteessa [:D] Onneks meil ei hirveesti riidellä[:)] Tänään ollut kyl tosi mahtavan hyvä mieli ja unohtunu kaikki negatiiviset testin sun muut vaikka onkin väsyttäny ihan pirusti[:D] Plussa odotellessa ja nyt sitä säpinää ihan vaikka oman mielen iloksi![8D]
 
Takaisin
Top