Onko sulla koko ajan supisteluita yms? Minä olisin sinua mennyt töihin siksi aikaa kun vain voi ja hankkiutunut sairaslomalle niin et olisi ainakaan jäänyt rahatta.
Ois varmaankin kannatanut selittää asia toisin ja toisekseen olisi kannattanut edes käydä haastattelussa, jos siihen mahdollisuus ja sitä kautta edetä.
Mukavaa olisi varmasti ollut, jos olisit saanut työkkärin rahoja siihen äippälomaan asti..
En mä nyt paasata halua ja se on jokaisen oma asia, mutta miettimisen aihetta. Toki, jos sun miehellä tois hyvät tulot ja silleen, et halua itse tuloja niin mikäs siinä. Se on vain hyvä asia.
Mä itse olen ollut työttömänä tämän kesän ja sain työpaikan kesällä. Työnantaja ei tiedä raskaudesta kuin vasta ekana työpäivänä, joka koittaa jo parin viikon päästä. Mä saatan hyvinkin olla se joka on koko ajan sairaslomalla, mutta oma ja vauvan terveys menee etusijalle. En mä sellaista murehdi. Mutta en halunnut olla työtönkään ja kun ne mut valitsi niin se voi olla minun tulevaisuuden työpaikka. Arvokasta työkokemusta mä siitä ainakin toivottavasti saan, jos pystyn olemaan äippälomaan asti töissä. Mä ajattelen puhtaasti tulevaisuuden kannalta.