Työnimi

Viherkasvi

Kommentoinnin ninja
Toukokuiset 2024
Lokakuiset 2026
Onko vauvalla jo työnimi, aiotteko keksiä vai jättää keksimättä?

Meillä oli esikoisen kohdalla luontevinta puhua vain vauvasta, ja niin varmasti nytkin. 😊 Näitä on kuitenkin ihana lukea, niin antakaa tulla!

Esikoinen oli Elmeri tai Elmo työnimeltään. Seuraavat kaks oli vaan vauvoja ja kuopus oli Milli tai vauva 🙈 tä viides on kans vaan vauva tai vaavi😍

Me ollaan molemmissa raskauksissa alettu miettiä vauvan nimeä jo ihan alusta asti ja esikoisen kohdalla löytyi niin mieleinen nimi melkein heti niin keskenämme viitattiin vauvaan aina sillä eli lapsen nykyisellä nimellä. Kaikille muille haluttiin paljastaa nimi vasta syntymän jälkeen niin piti aina muiden seurassa vähän varoa ettei vahingossa mainitse sitä. Tämän uuden vauvan kohdalla meillä on ainakin pojan nimi jo melko varma, tytön nimi mietinnässä mutta alettu jo viitata sillä pojan nimellä vauvaan vaikkei tietenkään sukupuolta vielä tiedetä.

Esikoinen oli möykky 🤣 kuopus ensin vaan vauva ja myöhemmin poika. Saa nähdä tuleeko tälle spontaanisti jotain vai onko vain vauva hänkin 😄❤️

Tällä on la niin lähellä Halloweenia (25.10), että joku Halloween-teemainen työnimi ois musta hauska. Tästä ekana mielleyhtymänä tuli Kurpitsa, koska toiveena on että vatsa pääsisi joskus kasvamaan kurpitsan kokoiseksi ja nimimerkiksi valitsin Kurpitsansiemen, koska tyyppi on vielä niin pieni.

Kurpitsa(nsiemen) on vähän turhan pitkä työnimenä kyllä niin tuskin vakiintuu aktiiviseen käyttöön kuitenkaan. Luulen, että enkkufoorumeilla jos vauvasta puhun niin siellä Pumpkin vois jäädäkin käyttöön, koska on sanana kivan söpö ja lyhyt, mutta luulen että enkkutyönimelle ei tuu paljoa käyttöä.

Haamua mietin kans, koska haaleana haamuna tää ekan kerran meille näyttäytyi raskaustestissä. 👻

Luulen että pääosin tää tulee olemaan ihan tyyppi tai vauva, mutta saa nähdä! Rakkaalla lapsella on monta nimeä kuulemma, kai tän voi aloittaa jo työnimistä. 😂

Tällä on la niin lähellä Halloweenia (25.10), että joku Halloween-teemainen työnimi ois musta hauska. Tästä ekana mielleyhtymänä tuli Kurpitsa, koska toiveena on että vatsa pääsisi joskus kasvamaan kurpitsan kokoiseksi ja nimimerkiksi valitsin Kurpitsansiemen, koska tyyppi on vielä niin pieni.

Kurpitsa(nsiemen) on vähän turhan pitkä työnimenä kyllä niin tuskin vakiintuu aktiiviseen käyttöön kuitenkaan. Luulen, että enkkufoorumeilla jos vauvasta puhun niin siellä Pumpkin vois jäädäkin käyttöön, koska on sanana kivan söpö ja lyhyt, mutta luulen että enkkutyönimelle ei tuu paljoa käyttöä.

Haamua mietin kans, koska haaleana haamuna tää ekan kerran meille näyttäytyi raskaustestissä. 👻

Luulen että pääosin tää tulee olemaan ihan tyyppi tai vauva, mutta saa nähdä! Rakkaalla lapsella on monta nimeä kuulemma, kai tän voi aloittaa jo työnimistä. 😂
Kurpitsa on ihana työnimi 😍

Meillä työnimenä nyt "vauva" tai "kuopus" 😄 esikoisen kohdalla alettiin nopeasti käyttämään nimeä, kun sukupuoli saatiin selville, ehkä tässä myös niin ☺️

Takaisin