Työnimi

Nemira

Näppärä viestien naputtelija
Minkälaisia työnimiä teillä on vauvalle? :)

Meidän omasta tuli todella loogisen keskustelun päätteeksi Mössö. :hilarious:
 
Edellinen oli limaklöntti. Se tuli siitä, kun alkuraskaudessa kuvailtiin sisaruksille, millainen se pieni vasta on.
Nyt on puhuttu pikkuveljestä. Voi voi, jos onkin likka...
 
Meillä ei oo vielä virallista työnimee. Esikoinenkin "ristittiin" np-ultran jälkeen Pullaksi. Ehkä tehdään tämänkin kohdalla niin.. Tällä hetkellä puhun vain "tästä".
 
Mä veikkaan, et kun nähdään ultrassa, onko siellä joku, aletaan kutsua sitä ihan vaan sikiöksi :D
 
Me kutsutaan ihan vain babyksi, suomalaisittain tyylikkäästi lausuttuna tietenkin, eli "päpy". Inside-vitsi... XD
 
Katkis (koska varhaisultrakuvissa nuo tuppaa näyttämään katkaravuilta).
 
Meillä työnimenä Matti ja Teppo, vaikka siis ei vielä tietoa onko masussa

a) vain yksi
b) edes yhtä

Fiilikset kaksosista jostain syystä vahva, ens keskiviikkona sit np-ultrassa nähään onko siellä ketään!

Siis mulla kans semmonen outo aavistus kaksosista! Tästä vielä semmosena "vahvistuksena" ettei mulla oo tässä raskaudessa selvää fiilistä tytöstä tai pojasta. Esikoisen kohdalla tiesin heti, että kannan poikaa.
Ajatus kaksosista on kyllä niin hurja, että melkein hirvittää! :hilarious: no, torstaina np-ultra ja oon kyl onnellinen et vihdoin saadaan selvyys, että onko koko masussa mitään eloa.
 
Oon lueskellu foorumeita tästä kaksos-aavistuksesta ja suurin osa kellä ko. fiilis on, odottaa todellisuudessa loppujenlopuksi yhtä lasta.

Jännä nähä Awsedr miten meijän fiilikset pitää kutinsa! :joyful:
 
Oon lueskellu foorumeita tästä kaksos-aavistuksesta ja suurin osa kellä ko. fiilis on, odottaa todellisuudessa loppujenlopuksi yhtä lasta.

Jännä nähä Awsedr miten meijän fiilikset pitää kutinsa! :joyful:

Koskas sulla on ultra?
 
Tänään oli, ja yks pikkuinen mahassa puljas :p Kohdun iso koko on arvoitus, saatiin varhaisrakenneultra vkolle 17 jossa lääkäri ultrataa paremmin kohdun kudokset. Hematoomaa näkyi ainakin, ja jotain muuta nestekertymää?
 
Meillä ei oo vielä työnimeä. Isosiskolle tulee helposti puhuttua pikkusiskosta vaikkei vielä oo hajuakaan toisen sukupuolesta :D
 
Takaisin
Top