Työnimi

Meillä mies puhuu iha vauvasta! Iha outoa. Itse pidän tätä viel sikiönä. Milloin se nimitys muuttu. Muuttuuko se 8+0 sikiöksi? Vai muistanko väärin!
 
Muistaakseni vasta joskus viikolla 12 tms ois alettu puhumaan sikiöstä
 
Vau.fi:n mukaan alkiosta tulee sikiö 10. viikon jälkeen. Monen lähteen mukaan myös keskenmenoriski on sen jälkeen huomattavasti pienempi, sillä kaikki rakenteet ovat jo kehittyneet :)
 
Joo niinhän se olikin! Mietin kans et oliko se sittenkin aiemmin :)
 
Esikoinen oli "perillinen" ja kakkonen oli "nuuti" nyt mä en vaan saa päähäni mitään kun oon nii epävarma, kai sitte "pieru" vois olla osuva työnimi :-D
 
Meillä puhutaa humoristisesti kakarasta tai apinanpoikasesta tai tylsän tavallisesti sikiöstä
 
Meillä on täällä "ruttu" nimi tulee siitä kun se varhaisultra saa oli ihan rutussa. Välillä vähän suorista itteään ja taas vetäyty ihan ruttuun.. ❤
 
meillä on nyt tulossa tonttu. Mies keksi sen ja kaveri käytti samaa nimeä kun kerroin hälle raskaudesta. Joten jäi elämään.
Esikoinen oli Martta, mutta koska kaikki sit luuli et tiedetään tulevan tyttö (ei tiedetty) niin muuttui Martta-herraksi :D
 
Alussa työnimenä mömmertäjä kun näytti ekassa ultrassa ihan sammakonpojalta kun aukoi suuta ja haukkasi lapsivettä :joyful: viimeisimmät nukkuli tai sit maitopurkki fiiliksestä riippuen. Onko muille tullut uusia työnimiä matkan varella ja masun kasvaessa?
 
Takaisin
Top