Työnimi?

Me kutsutaan meijän masuasukkia kirpuksi :) ekalle ei ollut mtn työnimeä,toisella oli papu kun näytti varhaisraskauden ultrassa ihan pieneltä pavulta :wink


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
"Oho"ksi kutsutaan tätä kaveria :) ekan työnimi jäi lempinimeksi ja ärsyttää kun en osaa kutsua omalla nimellä :S Eli meidän esikoisne työnimi tulee hänen kolmannesta nimestä Alexander = Allu ja se on myös aikalailla siis kutsumanimi, harva kutsuu ensimmäisellä nimellä häntä
 
Täällä vasta yritetään mutta miehen mielestä tulee ekalla heti kolmoset: kosti, konsta ja sinikka - minä luotan sinikkaan
 
Meillä esikoista kutsutaan "Eskoksi" :D Äitini keksi nimen, kun kuuli että mummoksi on tulossa ja epäili heti että poika tulossa :laughing002 Nimi ei siis jää toiselle, jos on poika :p
Sitten ihan kotona puhutaan kirpuksi taikka nupuksi :love017 Miten jaksaakaan joulukuuhun ootellla...... o_O
 
Meillä asukkia kutsutaan mötköksi ja uunoksi :D kun itse olin vielä mahassa vanhempani kutsuivat minua uunoksi :D mötkö vain tuli jostakin :D

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app
 
Jotenkin ihan yhtäkkiä jäimme naureskelemaan kun keksimme juniorin olevan VeliSisko, (isäntä on itse velimatti..) ja tämä otti tulta siipiensä alle ja jäi elämään :) pikku velisisko, hih!
 
Meillä sanottu limaklöntiksi. Lapsille 6v ja 8v kerrottiin heti plussaamisesta, ja piti selittää realistisesti millainen Se silloin oli ja ettei vielä voi tietää, selviääkö limaklöntti vai ei.
Nyt kun vauva on jo turtles-figurin kokoinen, on limaklöntti-nimitys vähentynyt, mutta ei poistunut.
Nykyään puhutaan ihan vauvasta myös.
 
Meillä miehen kanssa puhuttu alusta asti mustekalasta. Mustekala-projektina tämä kulki sillon kun vielä ei oltu kenellekään kerrottu.
Nimi tuli Men in black-elokuvasta, jossa raskaana ollut nainen synnytti mustekalan näköisen vauvan. En ollut vielä ultrassa käynyt eikä tiedetty, että onko siellä mahassa edes ihmisen näköinen otus. Pohdittiin leffafriikkeinä, että josko se onkin MIB:n mustekalan näköinen.
Eka ultra sitten todisti, että ihan ihmiseltähän se näyttikin, mutta mustekalaksi silti jäi :)


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Meillä työnimi vaihtui rakenneultran jälkeen kun saatiin selville sukupuoli. Nimi on vakiintunut jopa niin paljon, että luultavimmin poika saa sitä virallisen etunimen itselleen.
 
meillä kutsutaa iha nimellä neitiä jo mut mies on muokannu vähä lempinimi tyylisen siitäki sit eli minä puhun Maryam, mies Maryuma (marjuma eli pikku maryam mikäli oikein käännän), lisäks kutsun nupuksi, pikku kullaksi. tosin nyt vetää tuolla sellast treeniä et kyllä se on iha ninja varmaan kans :)
 
Juu, meilläkin muokkautui tuo työnimi rakenneultran jälkeen Nasu-Einarista -Elmiinaksi. :p Ja periaatteessa tuo Elmiina voisi olla vaikka sitten se virallinenkin nimi, sopisi hyvin E-alkuisten joukkoon, mutta katsotaan nyt miten käy. Isäntä kutsuu vauvaa kyllä monesti Elviiraksi, ja mitähän kaikki muita?
 
Tästä meidän "Ohrasta" on kasvanut mukelo :) Se mukeloi mua aamusta iltaan, niin mukelo on ollut luonnollinen valinta loppuajalle :)
 
Takaisin
Top