Työnimi?

Satru

Sukkela juttelija
Onko teidän vauvoilla jo työnimi, mistä se nimi tulee - kyselee uteliaana hän? :) Meidän vauva on alusta asti ollut Ohra (jo siis siis ennen plussan tekemistä) :grin Mä näin unen, jossa mun mies sanoi, että vauva pitää kastaa Ohraksi eikä millään luovuttavut vaikka yritin vängätä, muistaakseni hävisin unessa taistelun :eek:. Siitä tuo Ohra ja unessa tämä vauva oli nimenomaan Ohra-tyttö :Heartred
 
Ei sitä vielä uskalla nimetä, kun ei vielä tiedä onko siellä edes ketään. Ehkä sit myöhemmin... :-)
 
Meillä oli yks keskenmenneistä möö ja esikoinen sai työnimen vasta kans kun oltiin turvallisemmilla vesillä. Hän oli bäbä. Uskon tällekkin tulevan joku yhtä höntti ja lyhyt , sitten myöhemmin.. :)
 
Saa nähä, mikä työnimeksi tulee, tähän asti ollaan puhuttu vaan beibistä. Siitä voi kyllä olla vaikea luopua ennen kuin löytyy lapselle sopiva nimi sukupuolen selvittyä :)
 
Meillä ei ole ollut koskaan "työnimeä". Eikä siis luultavasti tule tällekään. Toukaksi tai bebeksi olen maininnut, jos on maha-asukista tullut julkisesti puhe. En oikein vauvaksikaan osaa nimittää, ennen kuin on syntynyt ja sikiö kuulostaa niin kliiniseltä.
Yleensä on puhuttu "tästä".
"Kun tämä syntyy" tai "Tälle on nyt kehittynyt korvat" etc.
Ollaan kai vähän kuivia :wink


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mun mies on pari kertaa puhunut "loisesta" tai "parasiitista". :rolleyes: Ihan vitsinä kylläkin, mutta olen silti torunut häntä. Kaipa sille joku oikea työnimi löytyy, kun sen ensiksi näkee :)
 
Olen puhunut tietämättäni mahalle jo pari viikkoa. Luulin tulevani hulluksi (se ku skitsofreninen oire kuvaan kuuluvaa). Olen mahaani puhunut inkamarjaksi. Inkamarja on puolukan sukulainen mutta isompi, mahani on sen mallinen. :wink
 
:cool01Ötökkä.. "siellä se ötökkä nipistelee" Sanoin viimeksi eilen miehelle että on pakko keksiä joku parempi työnimi :D Viime raskaudessa masuasukki sai työnimekseen Kirppu. Ennen plussaa nipisteli kirpun lailla joka puolelta alavattaa joka jatkui monta viikkoa : )
 
minä kutsun tulokasta nimellä pikku ninja vaikka alussa ollaanki vielä ei ees menkat välttämättä myöhäs mut viiva tuli oletettuna dpo 10 25 herkkyseen testiin. esikoinen oli masuasukki.
 
Meillä sattuneista syistä työnimeksi ehdolla ajankohtaisesti Ökö. Nimihän ei naista pahenna, mutta saattaa muuttua vielä.
 
Nasu-Einari. Siinäpä työnimi.
Jääkiekon jossain arvokisaottelussa selostaja tuumasi, että maali tähän paikkaan tekisi nasueinaria, ja siitä se ajatus sitten lähti. :p Nasu-Einarista on siis puhuttu jo ennen kuin isäntä varsinaisesti suostui edes aloittamaan yrityksen. Toivotaan, että työnimi olisi enne sukupuolelle, vaikka tyttökin toki äärimmäisen tervetullut!
 
Mä oon nyt alkanut sanomaan sitä sintiksi. Ei sitä voi varmaan loppuun asti käyttää, kun se kasvaa, mutta nyt se on vielä niin pieni ja varsinkin kun se räpiköi siellä ultrassa niin hassusti, että sintti kuvaa sitä aikaa hyvin :Heartred

Sent from my LT26i using Vau Foorumi mobile app
 
Meillä on sanottu vaikka millä nimillä... Pehostoukka, toukka, tää (osoitus mahaan), rotta, ötökkä, vauva, maha, oikku. Näistä ehkä tuo oikku on yleisin, koska se on lempinimi siitä nimestä, joka tulee vauvalle, jos se on poika :) ja mies uskoo vakaasti, että se on poika.
 
Takaisin
Top