Työnimi?

Murmeliini90

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Meillä tuli Toukka, mä oon joskus jostain kuullu ja sit tuli ihan luontevasti. Sit ihan oikeitakin nimiä on lista mielessä, mut niitä on kuulemma vähän aikaista puida. Se ollaan päätetty, että Toukka on tyttö, kunnes toisin todistetaan. Mut poikakin yhtä lailla tervetullut!
 
Itse puhun perheeni kanssa pikkupavusta. Mieheni kanssa ihan "baby". Puhumme englantia keskenämme, eikä tämä kummankaan äidinkieli joten baby on luonnollisin työnimi, välillä käytämme jopa niitä nimiä joita olemme lapselle miettineet...

Itsestäni tuntuu, että on tyttö tulossa. Mieheni uskoo (tai toivoo) poikaan, koska on nyt jo kauhuissaan miten espanjalaiset pojat piirittävät hänen vaaleaa tytärtään (miehelläni vihreät silmät, joten vauvastamme tulee todnäk vaaleahko, mutta ei siis ainakin ruskeasilmäinen). Pelkkä ajatus tyttären ensimmäisestä poikaystävästä ja mitä kaikkea pahaa tytölle voi tässä maailmassa tapahtua ja miten hän ei voi aina suojella tytärtään kaikelta (mieheni on poliisi ja kohtaa melkein päivittäin kaltoin kohdeltuja naisia), saa hänet kauhun partaalle emoticon
 
Heh! Pakko kertoa meidän parhaista parhain masunimi :D Eilen np-ultrassa meidän pieni vain mökötti kippurassa selkä vasten ultralaitetta, eikä millään suostunut ensin kääntymään, sätkyili vain hieman. Tästä rakas mieheni heitti viisaana: Tuohan on ihan Sannaraipe :D Ja niin rakas masuasukkimme sai nimen Sannaraipe :D
 
Minustakin tuo papu on jotenkin suloinen, itse ainakin viittaan vauvaan "bean"-lempinimellä, tai little bean. Mieheni on aasialainen, joten mekin puhumme englantia :)
 
Meillä pikkuinen on kotoisasti Sintti. Mies ehdotti alkuun Rääpälettä mutta itse en nimelle lämmennyt, sintti oli sitten vastine joka miellytti molempia.
 
Nuppu (äitini sen lanseerasi) ja itse sanon nykyisin Maddeksi, oon niin varma että tyttö on tulossa ja kolmatta nimeä ollaan meinattu Matildaksi. :)
 
Meilä ei tällä kakkosella oo "virallista" tekonimee, itse olen kutsunut sitä mm. puikulaks =)
ja välil sit kun puhutaan miehen kanssa tästä, niin hän on "vauva" & "Kakkonen".

Ensinmäisen tekonimi oli "pena" =D
 
Mieheni ja ipanat kutsuu tätä neljättä tulokasta Olga-Akseliksi.
Eikä mitään hajua mistä moisen on saanut päähänsä... Ainakin on kaukana tulevasta nimestään, on sitten kumpi tahansa!
Esikoinen oli Huli ja se on vieläkin käytössä, samoin toisen työnimi Wili on käytössä, kun on erittäin kätevää huutaa poikia: Huliwili! :) Neitiä sanottiin alusta asti kanssa Iitaksi, kun oli isona toiveena tyttö, ja Iitaksi neiti myös nimettiin!
Neljännen tuleva nimikin valmiina, kun toivottavasti sukupuoli selviää parin päivän päästä! :cool05
 
Meillä työnimi on yleisesti kaikkien keskuudessa masuasukki:Heartred. Ja perheen ja ystävien kesken, jotkut kutsuvat pientä Ilmariksi, kun tiedetään, että poikaa odotetaan. Ilmari tulee todennäköisesti poikamme kolmanneksi tai toiseksi nimeksi isänsä mukaan. :wink :Heartred
-elwwis&pieni pojan palleroinen rv24+0:Heartred.-
 
Meillä pikkuinen kulkee nimellä veeti. En muista mistä nimi juurensa juontaa, mutta oli käytössä jo kauan ennenkuin raskaus oli edes alkanut.
 
Hih! Meillä pienokaista sanotaan ketuksi :D Kaverit kyselivät jo kauan ennen raskautta että "No jokos teillä on kettu repussa?" :D Sitten kun selvisi että sielä joku hengaa niin Kettu siitä tuli. :)
 
Takaisin
Top