Työnimi vauvalle

the_catana

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Toukokuun äidit 2019
Tammikuiset 2021
Elikkäs, onko teillä jotain lempinimeä mahassa kasvavalle lapselle?

Mun mies sano jo ennen raskautta, että eka vois olla prototyyppi ja sit toka vois olla beta :D
Nää nimet jäi ja usein keskenään puhutaanki protosta tai joskus sanon mini :)
 
Meillä sanotaan Toivo, Loinen ja Tyyppi :)

Loinen on musta hauskin ja käytän sitä usein ite, Vaimon suusta päässyt joskus alunperin :grin

Toivon tarina taasen on seuraava. Meillä oli kolmesta alkiosta kaksi jatkamassa jakaantumista maljalla ja soitin klinikalle, että ovatko vielä hengissä. No, klinikalta vastasivat, että yks jatkaa kehitystään. No, tähän Vaimo heitti, että "meidän sisupussi". Siitä alkiolle nimi Sisu. Sit päivän vai parin päästä piti soittaa uusiks, että jaksoiko tää yks pakkaseen asti niin klinikalta sanottiinkin, että pakkaseen meni kaksi :eek: :grin Tiiä sit mikä kuolleistaherääminen tai informaatiokatkos oli ollut.. Nimettiin toinen sitten Toivoksi :) Sisu jäi kemialliseksi, mutta Toivo olis tää toukokuinen :)
 
Meillä on möykky [emoji23] varhaisultrassa hoitaja kuvaili että se on vielä tollanen solumöykky ja siitä se on jäänyt sitten. Kohtahan se varmaan jo vaihtuu kun alkaa olla jo paljon muutakin kuin pelkkä möykky:)
 
Meillä on vielä ainakin ihan vauva vaan vaikka eihän se vauvaa vielä muistuta. Luulen et tuo vauva pysyy kumminkin loppuun asti :)
 
Papuksi/pavuksi on kutsuttu, sekä iLoiseksi, vähän samoja mietteitä siis kuin muilla. Pavun kokoisena puhuttiin teksteissä ja Mörkön tapaan pienenä loisena vitsailtu olevan kyseessä iLoinen.

Me puhutaan Väpästä [emoji23]
Mistä tuo nimi tulee jos saa kysyä :) Oli aikanaan yhden tyypin lempinimi, hauska mielikuva!
 
Papuksi/pavuksi on kutsuttu, sekä iLoiseksi, vähän samoja mietteitä siis kuin muilla. Pavun kokoisena puhuttiin teksteissä ja Mörkön tapaan pienenä loisena vitsailtu olevan kyseessä iLoinen.


Mistä tuo nimi tulee jos saa kysyä :) Oli aikanaan yhden tyypin lempinimi, hauska mielikuva!

En oikeastaan tiedä, se vain tuli ensimmäisenä mieleen ja tuntui sekä minusta että miehestä sopivan ällöltä sekä hauskalta :D
 
Muokattu viimeksi:
Pojan tekonimi oli Simo-Ernesti joka tuli mummoni nimistä Siiri Esteri joka nukkui pois samaan aikaan kun poika sai alkunsa.
Yhdeksikään pojan kolmesta nimestä ei tuo Simo eikä Ernesti jäänyt.
 
Meillä esikoinen oli muru ja toinen vauva tai pikkuveli
 
Kerkesinkin jo vahingossa helmikuisten samanlaiseen ketjuun naureskella, että meillä nimi on "RAPU" :laughing002

Se vaan jäi jostain varhaisultrassa kuullusta kommentista koskien alkion ulkonäköä, ja ravut ja muut äyriäiset on vielä kaiken päälle mun lempiruokaa (se on kyllä vähän kauhea yhteensattuma) :oops:o_O
 
Se on ollut Papu ekan ultran jälkeen. Ruudussa näkyi pikkuinen papu jolla oli pikkuiset raajat. :Heartred
 
Meillä se on Ebin :D Esikoisella oli sama työnimi ja silloin oli tosi vaikeeta luopua siitä syntymän jälkeen.
 
Meidän masutyypistä on tullut Ellinora :) Ystäväni Nora alkoi kutsua häntä sillä nimellä rakenneultran jälkeen, kun olin itse miettinyt että olis kiva jos vauvanimi alkaisi E kirjaimella. Ellinora tuskin vauvan nimeksi tulee, mutta kulkee nyt sillä nimellö :)

Viimeksi meillä oli Pötkö ja vauvaa kutsuttiin Pötköksi vielä pitkään virallisen nimen annon jälkeenkin ja välillä vieläkin :)
Esikoinen oli Koikkeliini mistä muidostui lenpinimiäkin mm.Koiksu, Koikkeli, Koikkalainen yms ja niillä kutsuttiin kans tosi pitkään.
Kakkosella ei tainnut edes olla mitään työnimeä
 
Takaisin
Top