Työnimi, onko vai ei?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Muru<3
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tai töissä on tuo nimitys käytössä. Puolison kanssa meillä ei oikein ole vielä työnimeä. Katsotaan, josko ultran jälkeen...

me saatiin ekassa neuvolassa täytettäväksi paperi, johon piti rustata nimiehdotukset (hätäkastetta varten, vaikka eipä sitä paperissa lukenut, mutta miksi muutenkaan synnytyssairaala nimeä tartteis?)

Ja tämä siis ennen kuin lääkäri oli raskautta todennutkaan... pelkän kotitestin jälkeen :D

Ekana keksittiin Martta, kun nimi on kulkenut molempien suvussa. Nykyään nimi on Martta-herra, kiitos mun hierojan, kun uteli tiedetääkö sukupuoli kun työnimi viittaa tyttöön. Ei tiedetä sukupuolta, Martta vain jäi tekonimeksi, kun en tykännyt masuasukki yms nimistä, joita kuulee kaikkialla.

Meillä on Hippunen, alettiin käyttää vasta kun mun maha alkoi olla niin iso että koko vauvasta tuli paljon todellisemman tuntuinen :-) Masuasukki on mun mielestä hirveimpiä sanoja ikinä, sitä en pystyisi ite käytetään koskaan :-D

nyt ollaan päästy siihen pisteeseen, että puhutellaan vauvaksi. tosin mun tyttöki on edelleen "äitinsä vauva", vaikka onkin jo 2,5vee ja osaa sanoa, ettei ole vauva :D

Meilläkin on tuo suomeksi "vauva" sekä omalla äidinkielelläni "pikkuveli" enimmäkseen käytössä. Oli alussa Baby niin Baby Bruder tuli siitä sitten

Koska kapinoin kaikenmaailman masuasukkeja ja masukkeja vastaan, päädyttiin miehen kanssa Kessijormaan koska siinä jos missä ei ole mitään masujatisujapisuja-sateenkaarioksennus moskaa. No nimi on elänyt koko raskauden ajan. Sirriäinen, kirppu, paholainen (oliko nt-ultrassa ku näytti ihan paholaiselta koko muksu) örkki, mölli, siis ihan kaikenlaisia nimiä tullut käytettyy. Sirriäinen oli ehkä pisimpään mut ei sekään oikeen enää oo käytössä.

Meillä on puhuteltu ensin vaan vauvaksi, ja kun sukupuoli selvisi, pikkuveljeksi. Kun 2. odotettiin oli sama meininki, näin uuden sisaruksen puhuttelu myös syntymän jälkeen oli isommalle sisarukselle selkeää. Päätimme toimia samoin nyt tämän 3. kanssa samasta syystä.

Meillä on pari kuukautta jo ollut nimi Ilona, ja musta tuntuu et se varmaan jääkin jokskin nimeks. Masussa tiedetään jo varmana se nimi, kun aina kun puhun masulle niin ensin aina huhuilen että Iltsukkaa? Ja sit sieltä vastataan tönimällä takasin :Heartpink :)

Meillä on kutsuttu Höttiäiseksi ensimmäisestä ultrasta asti. :)

Siskon ja sen miehen nimistä tulee hyvät nimet tytölle sekä pojalle (Esko ja sini muodostuu heidän nimistä) ja heillä nyt on tuo Esko käytössä työnimenä.. Meillä nimi ei olisi niinkään järkevä.. Jumi muodostuu meidän nimistä :( :D

Sent from my Nexus 4 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin