Työnimi, mikä ja mistä tullut?

Miehen mielestä ensimmäisessä ultrassa se näytti dinosaurus vauvalta niin olen kutsunut sitä siitä lähtien pikku dinoksi
 
Taavi tai vauva :D mies keksi ensimmäisen ja se on jäänyt käyttöön, vaikka molemmilla on vahva tyttöolo! Sinänsä hyvä kutsumanimi koska ei ole sellainen minkä haluaisimme antaa mahdolliselle pojalle oikeasti nimeksi
 
Meillä tää nyt on Leipuri kun on saanut mun himoitseen erilaisia leipiä ihan mielettömästi, vaikka muuten tosi vähän leipää kulutan. Oon tässä parin viikon sisään jopa tehnyt ja syönyt pari voileipäkakkuakin. Ja siis yleensä voileipäkakkuja teen ehkä kerran vuodessa johonkin juhlaan.. =) Saas nähdä kuinka monta leipäkakkua ehdin tässä raskauden aikana tekemään.

Esikoinen sai työnimekseen pöllö, kun siinä ensimmäisessä ultrakuvassa hänen vartalo näytti ihan huuhkajalta. Ihan ihminen sieltä kuitenki onneks tuli. :)
 
Tylsästi vauva, ei oo mitään työnimeä tälle.
 
Töppönen. Kaveri sen oli keksiny ja jäi käyttöön, liittyy kuulemma siihen että tykkään kutoa sukkia yms.
 
Ei ole löytynyt omaan suuhun sopivaa nimeä vielä, vaikka monia on kokeiltu. Vauva ja tyyppi on kai ne yleisimmät, joilla häneen viitataan. Häneen... Sekin kuulostaa vielä oudolta :D
 
Meillähän oli alunperin Rusina tai Herne. Ne on jäänyt kokonaan ja kutsutaan vauvaa yhdellä tytön nimellä mitä en halua julkaista vielä :wink siitä siis tulis meidän tytön nimi jos tyttö saatais :)
 
Meilläkin vauva tai sit pikkuinen :) mulla olis tyttövauvalle jo nimi mut ei uskalla puhua sillä nimellä jos onkin poika, hih! :)
 
Nii hassua tässä onkin se, että puhutaan tästä tytön nimellä vaikka voihan se poikakin olla :D
 
Meillä puhutaan välillä sammakosta, sille on kyllä ihan oma tarinansa. Mun isovanhemmat taas on varmoja, että tyttö sieltä on tulossa, mutta puhuttelevat tulokasta nimellä Veka-Ensio. :grin
 
Puhun monesti meidän koirasta vauvana, ''meen hakeen vauvan'' ''käytän vauvan ulkona'' yms. :joyful:
Oli keksittävä sitten masuasukille nimi, ettei vauvat mee sekasin :grin Masuasukki ristittiin Ipanaksi, sopii tytölle kuin pojallekkin :Heartred:Heartbigred
 
Me ei olla oikein saatu työnimeä käyttöön, vaikka sellainen mietittiinkin. Vauvana menee ainakin vielä :)
 
Katkis, koska näyttäähän se aluksi aika paljon katkaravulle.
Sittemmin nimen merkitys on vaihtunut viiniharrastukseni katkaisijaksi. Viini-lehti tulee yhä... Harrastus jatkuu joskus vuoden päästä?!
 
Takaisin
Top