Työnimiä

Meillä oli alkuun pikkusisko mut nyt se on vaihtunu pikkuveljeks kun alan olla olojen perusteella varma et toinen poika tulee, ihan samanlainen vointi on nyt rv 11+1 mennessä ollu kun esikoista odottaessa.
 
Meillä neiti 14vee sanoo vauvaa "pikkusikiöksi" ja isäntä "Lumiauraksi" (Ai miten niin ollaan katottu yks kotimainen elokuva?) :happy:
Itelle se on vaan "pikkunen" :Heartred
 
Munanen. :Heartred Enkä edes tiedä, mistä tuli.. tai joo, mä olen kuulema tipunen, niin mikäs muukaan pieni sitten olisi kuin munanen. :smug:
 
Meillä ei alkuun ollut mitään erikoista työnimeä,mutta nyt ollaan jonkun aikaa puhuttu hepusta :) miehellekin sanon,että heppu taas möyrii hirveesti. Mies puhuu että poika,koska on niin varma että poika siellä on.
 
Meillä edelleen puhutaan pikkuveljestä vaikka ei ole vielä tietoa kumpi on tulossa :grin Pitäs ehkä keksii joku muu :) On vaan niin vahva poikaolo että pikkuveli jäi työnimeksi ja muulla nimellä ei ole nyt kutsuttu. Saa nähä miksi muuttuu rakenneultran jälkeen jos sukupuoli selviää sillä reissulla..
 
Mä vaadin miestä ihan alkuraskaudesta keksimään työnimen, ku en halunut vielä puhua vauvasta saati sikiöstä...
Siitä tuli sitten lill'tappin tai Tappi vaan. :grin
 
Meillä mies keksi, että tulokas on vaatimattomasti Hallituksen Puheenjohtaja. No, sellainen hän epäilemättä tulee syntyessään olemaankin laughing7 Itse käytän ehkä eniten vain termiä vauva :rabbit
 
Meillä on Kurre tai Tirri. Nyt päivä päivältä puhutaan ennemmin Kurresta.. Mä puhun myös meidän tyypistä koska ei haluttu tietää sukupuolta rakenneultrassa niin ei voi yksilöidä.. Mut Kurre nimen sai siitä kun lähdin todella huonovointisena töihin niin mies laitto myöhemmin viestin että mitenkä se meidän oravan poikanen voi? Ja siitä jäi Kurre
 
Meidän Kuplasta, tai Kupliksesta, tulee huomisen ultran myötä joko Pikku-Matti tai Liisukka :happy:
 
Meillä puhutaan pygmistä. Mä en itsekään ole kovin pitkä, mutta tää tyyppi on ihan takuulla vielä muakin lyhyempi... :grin Tosin nykyään kun käytössä on jo myös lempinimimuodot pyme ja pygmys voi olla että uusia kehittyy vielä matkan varrella.
 
Muokattu viimeksi:
Meillä työnimenä Nuutti. Jo ennen raskautta puhuttiin miehen kanssa kun nähtiin vauvoja, että voi mikä nyytti, ja siitä tuli sitten työnimi Nuutti. :)
 
Nonni...nyt se Pokemon on rantautunu minun vatsan seudullekin...ja kaikki yhdessä jännitetään, että mimmonens tyttöpokemoni sieltä oikein tulee. :dummy1: :joyful:
 
Meiän pikkuveli on nyt rakenneultran jälkeen ollu pikkusisko :) Ei oo muuta työnimee keksitty joten tuolla vissii mennään loppuun asti.
 
Meillä oli aluksi mahavauva ja nyt kun sukupuoli selveni on mahapoika :D
 
Ite oon nyt kutsunut vauvaa lähinnä tytsy tai typy. Paitsi toisten seurassa ihan vaan vauva/tulokas/napero. Sovittelin tuossa tänään tytsyn etunimeä jo suunmukaiseksi, yleensähän lempinimiä tulee lapsille ja mietin, et mikähän väännös tästä nimestä oikein voisi edes tulla, kun en keksi mitään... :D
 
Meilä tuo työnimi oli alkuun kummitus,sillä ekassa testissä näky erittäin erittäin haalea kummitusviiva.
Mut varmaa joskus ekan neuvolan jälkeen mun masussa on asunu Mini :) ru:n jälkee mukaa kutsumanimiks on tullu myös tyttö ja typy,mut Mini on se mistä kaikki tietää kestä puhutaa.

Kyl mä oon kans tytön (mahdollista) etunimee testannu sanoo,mut kaipa se viimestää sit ku tuo syntyy alkaa tuntuu oikeelta.. tuskin sitä nimetää kuitenkaa Miniks :D toki isiltä ku kysyy ni likan nimeks tulee "en mä tiiä"..
 
Takaisin
Top