Työnimiä

Ninni1986

Näppärä viestien naputtelija
Marrasmammat 2016
Joko puhutte tulevasta vauvasta jollaki työnimellä? :) Esikoinen oli ru:n asti papu, papunen, rupu, vaavi ja ultran jälkeen joko papunen tai Justiina :)
 
Meillä ei ole koskaan ollut mitään varsinaisia työnimiä. Palleroksi tms olen varmaan kaikkia kutsunut ja kutsun edelleen :)
 
Meillä ei ole työnimeä, mutta kun asialle täytyy joku sana olla, niin olen puhunut miehelle vauvanalusta ja muillehan en vielä puhu.
 
Me puhutaan miehen kanssa Kuplasta. Muut ei tästä vielä tiedäkään mutta uskoisin että tuo nimitys tulee jäämäänkin vain mun ja miehen väliseksi.
 
Me ei puhuta vielä millään nimellä ennen kun ultrassa sillon lähempänä 12 viikkoa varmistuu että joku oikeasti masussa kasvaa :) kai sitä yrittää jotenkin varuiksi suojella itseään pahoilta uutisilta.
 
Mulla vähän sama, että en uskalla vielä puhua millään nimellä, hädin tuskin oon uskaltanut ajatella vauvaa. Aiemminkaan ei olla juuri mitään ihmeempää nimeä käytetty, vauvasta ollaan puhuttu. Silloin tosin heti jo testin jälkeen mutta nyt kun tuo kkm on niin tuoreessa muistissa niin ei vielä uskalla.
 
Epäilen, että tämä neljäs on poika. Entuudesta (edellisestä suhteestani) on kaksi poikaa ja tyttö. Omat varastossa olevat pojan nimet on käytetty, joten on vitsailtu, että tästä tulee Seppo tai Yrjö .
 
Meillä esikoinen oli Baby pampers :grin tai koko rimpsu Baby pampers easy up and dry. Mutta käytettiin sitä vaan kotona! Muille oli vauva tai myöhemmin tyttö. Tytöttelen vieläkin tosi paljon, mikä on ärsyttävää mun mielestä mut se aina lipsahtaa. Nyt ollaan puhuttu isosisko projektista. Mies yrittää miettiä projekti nimeä, mutta mun mielestä sellanen vaan tulee, sitä ei tartte keksiä.
 
Me alettiin ton ultran jälkeen kutsua möykyksi. Mutta varmaan nimi muuttuu sitten kun se ei enään pelkkä möykky ole... :)
 
Esikoisella ei varsinaista työnimeä ollut. Ehkä välilla Papu, bäby tms.
Tämä tuleva on miehen keksimä Toivo <3 mikäli tyttö joskus sitten varmistuu muuttuu nimi Toiveeksi ;)
 
Meillä ollu nyt seesami/seesaminsiemen ku siin vau oppaas oli et sen kokonen oli :D mut pikkuhiljaa sitku todellisempi nii tulee varmaanki joku muu :)
 
Meillä ite oon nyt kutsunut vauvaa "pikku kaveri/kamu", "Töntykkä" ja "Töttyrä". Ja lähinnä miehelle näillä nimillä tulokkaasta puhelen. Sen kummempaa työnimeä ei varmaan kehitellä. Tai mistäs tuota tietää.
 
Takaisin
Top