Työnimiä <3

Minzey

Vauhtiin päässyt keskustelija
Tähän voisi laittaa noita nimityksiä joita olette käyttäneet, käytätte tai mistä pidätte :D

Itselläni esikoinen oli Möllykkä ja tämä toinen on nyt sitten tietyti Pikku 2

Itse pidän kaikista erikoisista ja mieleenpainuvista nimityksistä, kuten ystävälläni oli lapset mm. Limppu ja patonki.

Äiti oli kutsunut minua mahassa Kalle aatos ja veljeni oli Mirjami
 
mä oon käyttäny tästä aika montaa eri nimee, just pikku kakkonen, ja toukka, ja pikku siili :Heartred
 
mä oon käyttäny tästä aika montaa eri nimee, just pikku kakkonen, ja toukka, ja pikku siili :Heartred
 
Esikoinen oli "Sintti" , koska se vaan näytti siltä. Ei me mitään ollu mietitty ees.
Tästä ei siis tietenkään ole mitään kutsumanimeä. Se tulee sitten jos on tullakseen jossain tilanteessa.
 
Esikoinen oli poitsu siitä asti kun sukupuoli selvisi, kakkonen oli pikkukakkonen ja tämä on nyt tiuhti
 
"Iiris" on ollut puheissa alusta asti! Se vain on juurtunut jotenkin koska on selvillä jo että jos tulee tyttö, nimeksi tulee "Iris". Jos tulee poika niin ainakin saa vanhempana hävetä työnimeään. :) Tosin vahvat fiilikset että tyttö sieltä tulee, ainakin tyttölapsi on unissani seikkaillut viime viikot...
 
Esikoinen oli Hippu Hippiäinen. Hipuksi alusta asti kutsuttiin ja Hippiäinen vain muotoutui puheessa sitten taka-liitteeksi. Tätä kakkosta työstetään nimellä Nyytti Nyytikäinen.
 
Esikoinen oli ensin Pauli Antero ja kun selvis et onkin tyttö niin alettiin kutsua Elviiraksi. Nyt ei oo vielä tullu mitään vahvaa tunnetta :)
 
Meillä eka oli Helmi, ku helmikuussa oli la, toinen oli Heinä, ku heinäkuussa oli la. Nyt ei oikeen natsaa kolmoselle tuo Tammi, joten hieman on hakusessa työnimi :)
 
Meidän esikoinen on 2v7kk ja hän ei tiedä että äitillä on vauva mahassa.
Sehän möläyttelis sitä kaikille. Eli vauvapuheita ei meillä kuulu :D

Mutta kyllä esikoisen toimesta tää uusi asukki on saanu "nimensä".
Tokaisi pari päivää sitten "Äitin sisällä on hunajaa" :D

Eli meidän masukki on "Hunaja". :Heartred
 
pikku kakkonen, toka vekara... Inka oli Joonas... heh... oli niin vahvat poikatuntemukset, mut suloinen pikkuneiti sieltä sitten syntyikin. Näin jälkeenpäin ollaan joskus kutsuttu Inkaa Eka vekaraksi =)
 
Esikoinen oli Jytky, kun sai alkunsa termin lanseerauksen tienoilla :) Tämä toinen on Minimii.
 
Masumytty jota vaan mies käyttää koska äiti on kuulemma välillä ihan mytty :D

Itse kutsun vielä millon milläkin se/toi/tämä on vielä sellaisia aika neutraaleja..
 
Tiitiäiseksihän häntä nyt kutsutaan. Aluksi oli papu. Sinä yönä, ennen kun plussasin, näin unta et meille tulis tyttö, mut nyt on kyllä ollut semmonen olo et tää on ehkä sittenkin poika. Tosin jos äitiinsä tulee niin voi olla tosi rasavilli/poikamainen tyttökin. :D
 
Takaisin
Top