Työnimet?

Uutukainen

Puuhakas puhuja
Onko teillä ns. työnimeä tulevalle nyytillenne vielä tässä vaiheessa?

Me nimettiin tää meidän tulokas jo Vilperiksi, kun isänsä on lapsena ollut melkoinen Vili Vilperi ja todennäköisesti jälkikasvustaan tulee samanlaisia vilpereitä... :D
 
Työnimeä ei vielä ole. Mutta kyllä se sieltä tulee kunhan saadaan varhaisultra ohi.
 
Vielä ei ole virallista työnimeä.
 
Meillä ei oikeestaa koskaan oo ollut mitään virallista työnimeä. Yleensä vaa vauva. Esikoista taidettiin välillä kutsua Taistoksi. Vauvaksi tätäkin siis todennäköisesti kutsutaan
 
Meillä oli esikoisesta työnimenä pojan lempinimi (mulla oli alusta asti sellain olo että poika tulee) ja tätä kakkosta kutsutaan toistaseksi vaan uudeksi vauvaki tai pikkuveliksi. Saas nähä tuleeko tämän vauvan kanssa yhtää vahvaa tunnetta sukupuolesta ennen rakenneultraa
 
Täällä on niinkin tylsä työnimi kuin vauva :grin Eiköhän myöhemmin tule jotain muitakin nimiä!
 
Joo kun mun äiti oli ihan sitä mieltä että jos on poika niin tulee Taisto nimeksi :D poika tuli mutta ei taistoa
 
Hauskoja nimiä teillä! :)

Mä oon ajatuksissani ajatellut tästä uudesta tulokkaasta masuajan nimeä Mini. Koska onhan se nyt vaan just nyt ihan tosi pieni pikkiriikkinen mini-ihmisenalku. :Heartred
 
Dadeln. Nimen tausta: mies leikki joulukuussa lakritsitaateleilla ja kertoi toivovansa pienen taatelin pian uivan ympyrää minunkin mahassani. :D Siitä idea sukupuolineutraaliin työnimeen. :)
 
Muokattu viimeksi:
Meillä on työnimenä Viisikko. :D Tämä tuli siitä kun mies totesi että "nyt tulee sitten varmaan viisi lasta kerralla" kun lääkäri sanoi että meillä letrojen kanssa on riski yli kahden munasolun hedelmöittymiseen ja paksuksi tulin samassa kierrossa :D
 
Meillä mies nimesi esikoisen aikanaan Nipsuksi vatsan nipistelyiden takia. Nyt mietittiin raskausväsymykseen pohjautuvaa nimeä, ja miehelle tuli väsyttävistä asioista ensimmäisenä mieleen Paavo Väyrynen. :grin Tämä on nyt sitten Paavo.
 
Takaisin
Top