Työnimet vauvalle

DeeDee

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Millä nimellä kutsutte vauvaa? Meillä mies tänään kutsui Raneksi. Kun söimme ranskalaisia:D
 
Meillä on vielä vaan kakkosvauva :grin eiköhän sekin muokkaannu tässä ajan kuluessa..
 
Tää on Taival. Pitkän taipaleen päässä on ollutkin. Pitkään ajatuksissa ja sit vaan tulee kun on tullakseen, koska ostettiin omakotitalo ja rempattu tätä 8kk. Taival myös tän hetken lempilevy
 
No ei oo vielä mitään. Tuntuu niin epätodelliselta silleen vielä. Eiköhän se nimi tässä muodostu kun selviää että joku tosiaan masussa majailee.
 
Ei mitään mutta kyllä tää aika suuri lahja on:Heartred
Niin monen testin jälkeen ja pettymyksien jälkeen tää menee samalla kaavalla kun esikoisestakin..
Toivotaan ettei oo tuulimuna:sad001
 
Meillä tää on alustavasti Skumppis, mitä vähän nyt on uskallettu puhua. Mulla oli alkionsiirtoa seuraavana päivänä vuosittainen Skumppaseikkailu eli Skumppis ystävien kans joten kulkekoot sillä nimellä! :D
 
Esikko oli Örkki ja keskimmäinen Bebe. Saa nähdä mikä tästä vielä tulee :p
 
Puoliso ehdotti Skumppiksen lisäksi (Skumppis voinee aiheuttaa pahennusta) Nietos, kun tää on pakkasen kautta masuun tullut. Toisaalta viittaa myös Game of Thronesin äpäräsukunimeen, kun puoliso ei oo ollut kummallakaan kerralla paikalla kun oon tullut raskaaksi :D oon siis alkionsiirroissa käynyt yksin erinäisistä syistä. No tää nyy tämmöstä lapsettomien mustaa huumoria, älkää pahalla ottako :D
 
Meillä tää on papu, koska toisessa alkuraskauden ultrassa hän näytti just siltä. Pitkulainen, aivan ilmetty kidneypapu sykkeellä:grin:grin esikoisen mielestä on super hauskaa puhua pavusta kun muut ei tiedä mitä se tarkoittaa :wink
 
Mulle tuli mieleen mapu=maaliskuinen papu. :) Saa nähdä jääkö käyttöön. :happy:
 
Meillä ei ainakaan vielä ole yhtä vakiintunutta työnimeä. Ollaan kutsuttu kaveria mm. ylläriksi, pikkuiseksi, pätkikseksi. Saa nähdä vakiintuuko jokin nimi tässä ajan kuluessa. :hello
 
Työnimenä on ollut lähinnä Vauva tai Masuvauva. Nyt hän on Pikkuveli:happy:
 
Takaisin
Top