Työ ja alkuraskaus

Mä oon kertonut töissä kaikille, joita tää mun raskaus jollain tavalla koskettaa (työn puolesta siis) ja sopimusasiat loppuvuodeksi on kunnossa. Vaikka siis toimistotyössä olen, niin vähän huolettaa tuo syksy, kun silloin on aikamoinen rutistus tiedossa. Saa nähdä miten pitkiksi työpäivät venyy ja miten paljon stressaan... :coffee
 
Mä en oo kertonu kenellekkään. Sopimus päättyy elokuun lopussa niin ei kai oo pakko kertoo ollenkaan, vai?


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Toove ei sun tapauksessa tartte kertoa ollenkaan. Äitiyslomakin alkais vasta loka-marraskuussa ja kaksi kuukautta ennen sitä pitää kertoa, mut jos työsuhde loppuu ennen sitä, niin mitäpä ne sillä tiedolla tekis :wink
 
En myöskään ole kertonut vielä töissä. Varmasti työkaverit ja esimies ihmettelee kyllä kun olen nyt lääkärissä ravannut. :D Sopimus päättyykin 11.11.
 
Toimistotöitä olis mutta todella stressaavaa sellaista, olen ollut sairaslomalla jo 5 viikkoa ja nyt sain vielä 2 viikkoa lisää tämän vaikean pahoinvoinnin ja tiputuksessa ravaamisen vuoksi..jouduin kertomaan töissä asiasta kun epäilivät jo jotain vakavaa niin selvitin tilanteen ja sain vaan vastauksen ok.saas nähdä koska nää olot loppuu..
 
Takaisin
Top