Tutustumisketju

Tässä olisi 24 vuotias plussan perusteella ensiodottaja 4+5. Ollaan nyt 13kk yritetty esikoista ja näyttäisi viimein tärpänneen :) uskomatonta! Tein tänään aamulla plussan ja en tiennyt oikein mitä pitäisi sanoa muutakun hymyillä ☺ toivottavasti nyt vain kaikki menee hyvin! Jännittää ja pelottaa tämä kaikki uusi ja tuntematon

Hei. Toistaiseksi 27v kolmatta odottava äippä. avioliitossa.kesällä tulee yhteisiä vuosia 7. aiemmat lapset 5v poika ja 4v tyttö.viime elokuussa otettu kierukka pois ja heti tärppäsi. Meni kesken muutama pv plussauksen jälkeen.
Perheeseemme muuttaa pupu parin vk päästä. :D

Muokattu viimeksi:
Olen 31v toista lasta odottava. Esikoinen syntynyt 12/12 ja taas olisi joulukuun vauva tulossa :) Asun Uudellamaalla ja olen töissä sosiaalialalla.

Nyt on 5+2 ja suunnittelen varhaisultraan menoa ensi viikon lopulla.

Oon 24v, perheeseen kuuluu 32v mies ja 2v koira. (muoks. reilu 4,5 v yhdessä, 3v sitten ostettiin oma yhteinen omakotitalo). Tarkkaa la en osaa sanoa kun tosiaan menkat ollu viimekerran tammikuun lopussa, sitten helmikuussa sattui lähipiirissä vakava sairastuminen ja siitä loppupeleissä hautaijaiset, eli aika stressaavaa aikaa ollut. Nyt vihdoin oon taas päässyt ajattelemaan itteeni ja perjantaina tein testin positiivisen testin.

Kun rupeen miettiin niin vatsakipuja ollut jo 14.3 alkaen...

Oon töissä perheyrityksessä joten vanhemmille on kai aika pian kerrottava :D

Muokattu viimeksi:
niin joo, meillä tää toinen antoi odotuttaa itseään lähemmäs vuoden verran ja alotinki vuoden alusta enempi vähempi juomaan verigreippimehua ja tän kierron mistä tärppäs ni join joka päivä, tiedä sit oliko sillä vaikutusta vai ovuloinko vaan näin kerran vuodessa ku esikoinenki marraskuun puolessa välissä syntyi:grin itse olen kaupassa töissä,tosin pienellä sopparilla ni tunnit vaihtelee ja mies kuljetuspuolella :)

Sama mulla, kaappi täys ovistestejä :D samana päivänä tuli postissa ku sain plussan testiin :grin tuli sielt raskaustestejäki mut niitä oon aika hyvin saanu kulutettua tässä epäuskossa et "kuinka se viiva vahvistuu ja eihän se häviä mihkään" :D

raskaustestit sain minäkin kulutettua mitkä sai "kaupan päälle" ku tilas o-testejä :D tässä vielä miettiny et pitäiskö joku r-testi ostaa ja tehä mut sama kai se on yrittää huomenna neuvolaan soitella ja kysellä aikaa

ja nyt oikeen tiiä et tykkääkö vaiko eiko sit kuitenkaan... tavallaan ymmärrän kun itselläkin ristiriitaset tunteet vaikka kuinon raskautta toivonut niin sit taas tulee ne hetket ku miettii et miten sitä kahen kans ja jos toinen onkin hankalampi tapaus...ja sit taas toisaalta et no selviihän sitä,

Mäkin mietin paljon noissa keskenmenneissä, tosin sillon ikäerokin olisi ollut ekassa 1v 4kk ja toisessa 1v 6kk. Nyt ei oo käynyt mielessäkään ei yrittäessä tai plussan jälkeen, kunhan saan sen vauvan vaan syliin asti niin selviin mistä vaan!

Mä oon lisäksi ihan varma että tämä toinen on tosi "hankala" ja on koliilkia yms, esikoinen oli niin helppo vauva ettei voida päästä kahta kertaa niin helpolla :D

Täällä kirjoittelee iloinen ja avoin 33v hoitoalan ihminen, jolla on kaksi lasta aiemmasta liitosta (10v ja 13v). Nyt odotamme aviopuolisoni kanssa ensimmäistä yhteistä vauvaa, joka tärppäsi viidennestä kierrosta. Ekasta yrityskierrosta tärppäsi heti, mutta valitettavasti tuli spontaani keskenmeno rv5. Nyt, ihme ja kumma, en kuitenkaan yhtään pelkää keskenmenoa vaan luotan meidän saavan pienen joulutontun! :)

Asumme pohjois-suomessa ja synnytän Lapin keskussairaalassa.

*muoks Lisään vielä, että käytän puhelimen kautta foorumia eli anteeksi jos viestit toisinaan ovat "töksähteleviä", tällä on niin tuskaa kirjoittaa pitempiä tekstejä!

Muokattu viimeksi:
Heips,
27v hoitsu Vihdistä. Kotoota löytyy 31v miekkonen, 7v jäbä, 2v neiti ja vajaa 5kk jäbä.. Joten uskonette millanen persukselle tipahtamis fiilis tuli kun eilen huvikseen testin tein ja haalea viiva piirty siihen :D Toki annettiin seuraavalle lupa tulla sitten kun on tullakseen, mut luotin tuohon pco;hon ja harvoin ovuloimiseen ehkä hivenen liikaa kun nyt jo tärppäs.. Mutta tervetullut tää yllättäjä on, jos vain matkassa päättää pysyä mukana :)

Heippa!

Täällä ilmoittautuu myös sunnuntaina plussannut (ja maanantaina, en uskonut todeksi niin tein testin kahdesti :D). Neuvolassa ei olla vielä käyty, mennään vasta 28.4 mutta viikkoja 5 ja neljä päivää :) En tiiä miten ne kuuluu merkata. Oon täysin urpo enkä tiedä mistään vielä mitään :) Eli eka vauva tulossa (selkeästi) ja oli vahinko. Mutta positiivinen sellainen. Mulla on endometrioosi ja toinen munasarja kasvanut kohtuun kiinni joten pelkäsin lapsettomuutta. No nyt pelkään keskenmenoa. Neuvolassa olivat ihmeissään kun luomusti raskaannuin. Nuvaringin käytön lopetin kesäkuussa, miehen kanssa ollaan oltu kohta vasta vuosi..
Tosi sekavat tunnelmat. Viimeiset kolme vuotta ajatellut etten saa omia lapsia ja nyt näin kävi! En vaan tajua sitä vieläkään todeksi!! :)

Kiitos :) toivottavasti tuo katkis pysyy matkassa loppuun asti :) tyhmä kysymys heti alkuun, mitä nuo esim 5+4 tarkoittaa?

Onnea sohvinen! :) se tarkoittaa että olet kuudennella viikolla, eli olet ollut raskaana nyt 5 viikkoa ja 4 päivää. Tai todellisuudessa hieman vähemmän kun raskaushan ei ala heti kun uusi kierto käynnistyy ja kierron alusta nuo aina lasketaan :)

Hui jännittävää! :) Eli nytkö sydämenlyönnit kuuluis? Miks se neuvolantäti varas ajan vasta 28.? :( eli kuudennella viikolla. Joten onko se jo ssemmosen katkaravun näköinen? :D

Takaisin