Tutustumisia

kirmiina

Jostain jotain jo tietävä
Ajattelin kokeilla osaanko aloittaa uuden ketjun. En tiedä mihinkä tämä teksti menee, pian selviää.

Olis kiva, että olis tällainen oma ketju, johon jokainen voisi halutessaan kertoilla itsestään haluamiaan asioita. Tällöin nimimerkit tulisivat paremmin tutuiksi ja koko keskustelu selvemmäksi kun keskustelunaiheet olisivat omien otsikoiden alla.
Ja perustellaan lisää uusia ketjuja sitä mukaan kun tarvetta on.
 
No kun ei kukaan muu ole vielä tähän ryhtynyt niin minä ensin...eli esittäytymään...

Nimimerkin supernova takaa siis löytyy 33v. vanha Kanadassa asustava rouvashenkilö.
Mies on Kanadalainen ja lapsia meillä on 3,5v. vanha tyttö ja 19kk vanha poika.
Koiria pörrää mukana pieni 3 kuonon lauma ja pentuja odotellaan syntyväksi kuukauden päästä eli lisää pikkukuonoja luvassa!
Olen sairaanhoitaja ammatiltani ja harrastuksia ei juuri muuta enää ole kuin lapset ja koirat, muuhun ei aika riitä... Paitsi talon remppaamiseen ehkä. Asumme omakotitalossa ihan järven tuntumassa ja koitetaan uudistaa tätä asumusta siis sitä myöden kun varat antaa periksi, mikä on hitaanlainen prosessi mutta loppu jo häämöttää.
Ulkomailla viihdyn ihan hyvin, mutta hauska kirjoitella välillä näin suomeksi ja tälläkin tapaa pitää yhteyksiä kotimaahan yllä!
 
Minäpäs esittelen itseni seuraavaksi!

Eli Nuska nimimerkillä kirjoittelee 27 vuotias rouva Keski-Pohjanmaalta. Mieheni on 29 vuotias ja lasta olemme yrittäneet n. vuoden ajan. Ensimmäisen kerran plussasin elokuussa, mutta keskeytynyt keskenmeno todettiin rv11. Nyt on sitten uusi anomus vetämässä :)

Taloudessamme asustaa myös kaksi "hurjaa" hurttaa, joiden kanssa harrastan agilitya. Radalla aion juosta niin pitkään kuin maha antaa myöten! Ammatiltani olen sihteeri, joten saan varmaan kaikki mahdolliset suonikohjut yms. vaivat tästä istumisesta!