Tutustumisia part II

Ansku79

Oman äänensä löytänyt
Heippa!

Tutkailin tuota elokuisten odottajien listaa ja täältä pääkaupunkiseudultakin poppoota listalla oli mukavasti. Mietinkin, olisiko kenelläkään kiinnostusta tutustua ihan livenä? Jatkossa sitten olisi saman ikäistä vaaviseuraa. :)
Ja tokkiisa saisi osallistua pääkaupunkiseudun ulkopuoleltakin!

Täällä siis esikoistaan odottava 33 -vuotias tuleva äiti Itä-Helsingistä.
 
Heissan!

Mä ainakin mielelläni tapaisin muita mammoja. Itse oon 31-vuotias myös esikoista odottava, mutta Espoosta. Maaliskuu on mulle aika kiireistä, mutta huhtikuulla tapaaminen voisi onnistua. Tai sitten myöhemmin.
 
Heips.

Mikä jottei voisi olla kiva tavata ja vaihtaa tuntemuksia ihan livenä! Näin esikoista odottaessa kaikki on niin uutta... Itse asun Vantaalla.
 
Moikka! Olitko Ansku tuolla tapaamisessa jumbossa? Mites tää meiän tapaaminen? Saataisko sovittua jotain yhteistä aikaa?
 
Hei,

Täällä esikoistaan odottava 32 -vuotias tuleva äiti Vantaalta.

Olisi mukava nähdä ja tutustua myös muihin :)
Toivottavasti pääsisi mukaan seuraavaan miittiin.

Olen vielä töissä päivisin, Vko. 28 pääsee aloittamaan kesälomat josta jatkan suoraan mammalomalle..jos kaikki menee aikataulussa.
 
Jumbon tapaaminen olikin siis tosiaan tänään ja siellä taisi olla muutama ihminen. Itse en päässyt paikalle, hirveä flunssa vaivannut koko viikon.

Olisi kyllä kiva järkätä tapaaminen! Mulle käy oikeastaan koska vain, oon jo "mammavapaalla", joten heitelkääpä ideoita ajankohdasta!?
 
Heippa Itä-Helsingin sekä muvautkin mammat!

Olen menossa ensi viikon keskiviikkona Vuosaaren imetystukiryhmän tapaamiseen, joka pidetään klo 18-20 Lohikäärmepuiston tiloissa. Sinne ovat tervetulleita raskaana olevat sekä vauvaa imettävät äidit.

Aihe kiinnostaa minua, koska esikoisen imetys epäonnistui. Hän oli osaimetyksellä vain 1kk, jonka jälkeen sai korvikkeita.

Lähtekää joku minulle kaveriksi tuohon tapaamiseen! Asun itse Vuosaaressa, mutta jos joku haluais tulla, niin voitas treffata Vuosaaren metron päätepysäkillä ja voitas mennä yhtä matkaa paikalle. Eli tänne pääsis kätevästi metrolla tai omalla autolla (columbuksen ostoskeskuskuksella parkkitilaa).

Laittakaahan viestiä, jos joku innostuu kyseisestä tilaisuudesta.

Mamma -79  (LA 5.8)
 
Heippa!

Elokuiset mammat ovat tapaamassa huomenna klo 16 Helsingissä, paikka vielä auki. Tervetuloa mukaan, ilmoitan paikan tänne heti, kunhan keksitään joku kiva ja rauhallinen.
 
Paikka on Helsingin keskustan Sokoksen kulma. Tarkentaen vielä kulmia, eli näemme siinä Mäkkärin ovella. Siitä varmaan Sokoksen kahvilaan, oliko se nyt nelos- vai vitoskerroksessa... Jos myöhästyy neljästä, niin tulloopi vaan sinne ja etsii pöydän jossa ompi isomasuisia naisia. :)

Masut esiin siis! :)
 
hei, olen uusi käyttäjä enkä osaa oikeastaan ollenkaan käyttää tätä vau.fi foorumia mutta yritän kuitenkin! Minäkin olisin valmis näkemään livenä! :)
 
Takaisin
Top