turvotusta

tiy*

Jostain jotain jo tietävä
Juuh, elikkä täällä on nyt tehty haamuja tää viikko. Tänään olis tädin pitänyt ilmoittaa tulostaan mutta eipä vaan näy. Vielä ei kuitenkaan uskalla iloita, sen vahvan viivan tarvitsen :)
Ja aiheeseen ..
Onko teillä ollut alkuraskaudessa, siis hyvin hyvin alussa, vatsan turvotusta??
Mulla nyt viikon verran ollut vatsa niin turvoksissa, ettei tavalliset housut mene kunnolla edes kiinni. Farkkuja turha kuvitellakaan. Välillä näyttää siltä, että mentäis pitkälti yli puolen välin.. Tässä alkaa miettimään, että jos oikeesti olisinkin raskaana (viikkoja olisi n.4), niin ei sitä herranjestas tällaisen turvotuksen kanssa kehtaa pitkään aikaan edes kenellekään kertoa raskaudesta ja heittää perään, että viikkoja on tosiaan esim. 4 tai 7 jne : /   löytyykö vertaisia?  Toki jos raskautta ei nyt olisikaan, sitten pitää vakavasti harkita vatsan tutkimista lääkärillä ...
Ja vinkkejä turvotuksen helpottamiseen otetaan vastaan, jos sellaisia on!
 
heippa!
Täällä nyt menossa vko 13+, mutta heti plussan jälkeen vko 4 vatsa pullahti tooooodella turvonneena! Kuin olisi ollut pidemmälläkin. Viikon 8 jälkeen olen käyttänyt pelkkiä äitiyshousuja, joita onnekseni kaveriltani sain lainaan. Ei viitsinyt noilla viikoilla vielä äippävaateosastolle mennä. mutta nyt siis pian jo vauvamasua luvassa täällä, näille viikoille asti olen turvotuksinen ihmisille koittanut vakuuttaa etten ole vielä lähelläkään puolta väliä. Itselläni ei oikein ole turvotukseen auttanut mikään. Hiilihapottomat juomat olen jättänyt pois ja vaalean leivän...tosin tummakin turvottaa :D

Onnea sinulle odotukseen, toivotan siulle vahvaa plussatestiä :) :)
 
Takaisin
Top