Turvotusta?

faisty

Oman äänensä löytänyt
Onko muilla tätä ihanaa ongelmaa? Miten siitä pääsee eroon? Ihan sama mitä syö niin mie turpoan ku rantapallo, mulla ei ees ole enää nilkkoja ja sormet on paksummat ku nakit ja naama on ku potkupallo....Nyt kyllä hävettää jo liikkua ulkonaki, joten nyt pysyttelen kyllä kotona :(
 
Lisää vettä ja vähemmän suolaa. Enemmän kuituja ravintoon jne. Veden juonti ilmeisesti suurin apu, ainakin itselle, mulla tosin aika lievää turpoilua...
 
Minusta näyttää aina, että ne naiset joilla synnytys on ihan lähellä, muutaman päivän päässä, rupeaa turpoamaan naamasta, kaulasta, jaloista, siis ihan joka paikasta semmoseksi oikeen pöhöttyneeksi ja sitte tullee naamaanki semmoset tummat läiskät. Ehkä sulla on kohta synnärille lähtö? ;>

Ei oo enää kauaa! Koita kestää!!
 
Kyl se turvotus sinne synnärille jää. Mulla ei ainakaan auttanut mikään enää viimeisillä viikoilla, vaikka kaikkea koitin. Koita kestää, ei oo kauaa enää :)
 
Voi että mie toivon että se synnytys ois nyt lähellä. Annettiin neuvolassa nyt liikkumis kieltoki tuon turvotuksen takia ja korkean alapaineen takia. Mulla on ollu protskutki yhellä plussalla melkeimpä koko raskauden ajan että tiedä sitte onko se sitä raskaus myrkytystä vai enteiliskö synnytystä?  Kotona pitää kuiten paineita ja protskuja seurata....
 
Viime viikolla oli mahtavat 30 + lämmintä 
niin kyllä hienosti alkas turvottamaan . . . 
Vaikka koitti kuinka juoda vettä niin tuntuu, ettei paljon ollut
apua.

Nyt onneksi turvotus laskenut; mutta en vieläkäänkyllä kihlasormusta saa
laitettua sormeeni; tai jos saankin, en ainakaan saa sormusta pois. 
 
Mä luovuin mun sormuksista jo aikoja sitte tän turvotuksen takia :s sit ku oli noi +30 ni kyllä jalat oli melkoset! mua on kyl auttanu se ku syön paljon ananasta, nini turvotus katoaa :) katotaan nty sit mitä loppuraskaudessa on, varmaan vielä enemmän turvotusta
 
Takaisin
Top