Turvotukset

Caarina

Kommentoinnin ninja
Joulumammat 2016
Joko löytyy?

Eilen huomasin kun kalasta tulimme ja vaihdoin kumppareita krokseihin että jotenkin oli ahas kenkä. Tänä aamuna sama tuntemus. Kasvot ja kädetkin tuntuvat jotenkin pinkeiltä. Liekö nämä helteet jotka turvottavat. Toivottavasti ei kieli pahemmasta pitänee mitata verenpaine.
 
Kuulemma joka ilta kannattaa ottaa tavaksi, että nostaa jalat seinää vasten, esim sängyllä maatessa. Tämän metodin pitäisi myös ehkäistä hieman uusilta suonikohjuilta. Ja tietysti-liika suolaa kannattaa välttää. Ja tietysti reippaat kävelylenkit auttaa myös...kunhan crocsit ei liikaa paina. xD
 
Mulla on jaloissa ollut hieman turvotusta. Ei mitenkään pahasti vielä onneksi mutta en voi enää käyttää kaikkia sukkia ku tuntuu että kiristää liikaa. Johtunee helteestä varmaan ku tuntuu että muutenkin on veto ihan pois ja plääh.
 
Mulla turpos jalat palloiksi kun jouduin istumaan pari päivää ja kilpparilääkitys oli päin helvettiä. Ihan niin, että hädin tuskin pysty erottaa varpaat sieltä seasta. Ja verenpaina huitelee siinä 108/71. Eli ihan vaan aineenvaihdunnan paskuutta. Sen jälkeen toki korjattiin lääkitystä mutta oon ottanu myös tavaksi juoda vettä sen 3-4l /pvä ja pyrin liikkumaan vähintään sen 5km/pvä.

Sormus jäi pois jo kolmannella kuulla mutta tosin se vajakkilääkitys aiheutti myös reippaan painonnousun joten oliko sitten turvotusta vai painoa niin mene ja tiedä :)
 
Jalkaturvotuksia on etenki työpäivän jälkeen ku seisonu päivän jalkojen päällä helteessä
 
Muistakaa juoda hirveesti, se auttaa liikunnan kanssa. Mulla jää nykyään sukista melkoiset painaumat nilkkoihin. Ihanaa :D
 
Takaisin
Top