Turvavyön käyttö raskausaikana

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Äipsä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Äipsä

Jostain jotain jo tietävä
Näin mainoksen tuossa vauvan odotus kirjasessa tälläsestä pikkukeksinnöstä joka alentaa turvavyön pois mahan päältä ja ois näin turvallisempi.Onko kellään kokemusta?

Mulla oli edellisessä raskaudessa käytössä BeSafen turvavyönalennin ja todellakin aion käyttää nytkin. Ihan kamala ajatus jos tulisi jokin äkkijarrutustilanne niin se vyöhän iskisi suoraan vauvaan, varsinkin pidemmillä viikoilla. Ehdottomasti suosittelen, sillä saa sen vyön turvalliseen kohtaan!

Kiitos vinkistä! Enpä ollut tuollaista ees ajatellu..

Eli toimii.Kiitos Ninna :) Asuinpaikka vaihtui kauemmas keskustasta joten ajoja paljon enemmän.Kävi itelläkin mielessä tuo tilanne.

Minä ostin omani tori.fistä käytettynä 10€:lla. Kannattaa käytettynä etsiä, ei kai tuo miun malli uutenakaan ole kuin n.40-50€ ellen nyt ihan hakoteillä ole. Ja onhan niitä myös isofix-kiinnitteisiä jos joku sellaisen haluaa, mulla ihan remmikiinnityksellä. Ja hommasin juurikin sen takia kun työmatka oli 30km suuntaansa, tosin käytin sitä myös lyhyillä kauppareissulla.

Ok, pitääkin katella noita. Näköjään ei kauheen kätevä hameen kanssa, mutta vois kyl olla aiheellinen. Kiitos teille tiedoista!

Takaisin