Mamssi: Ei todellakaan ollu suunniteltu
mä oon jo pidempäänkin halunnu neljä lasta, mut mies sanoi että kaksi on maksimi. No sitten hän sai mutkin jo puhuttua ajatuksiin, että kaks on ihan kiva määrä ja siitä meni sitten ehkä kolme päivää kun sanoin hälle, että on ollut vähän huonoa oloa.. No ei muutakun testiä ostamaan ja kappas vaan, raskaana ollaan. No ei siinä - totuteltiin sitten ajatukseen että kolme lasta on hyvä määrä. Ei tarvis vaihtaa isompaan autoon eikä muuttaa nykysestä kämpästä pois. Oltiin viel just ostettu miehen tämänhetken unelma-auto... No sit tuli tämä nt-ultra ja siellä sitten lääkäri kysyi, että tiesittekös tätä ja näytti ruudulta kaksi pikku päätä. Miehen suusta pääsi rehellisesti: "Voi vi**u."
Ollaan molemmat luultu ettei meidän suvuissa oo kaksosia, mut sit kun vähän selviteltiin asiaa niin kyllähän niitä löytyy! Ja lähimmät on miehen isoäidin serkut ja mun suvussa mun papan serkut.. Yhtään identtisiä ei vissiin ollu vielä kummassakaan suvussa!
Mun kaverit totes mulle vaan: "Sä saat sittenkin sen neljä lasta!" Ja vielä vaan kolmella raskaudella/synnytyksellä
Mun laskujen mukaan raskautumiseen meni n. 4kk synnytyksestä. Mutta nopeesti silti! Ajattelin että seuraava ois ollu kiva sittenkun tämä nuorimmainen on vähintään kaksi... Mutta joo aikamoinen vaipparalli on edessä! Ja mä oon siitä kyl luonnonoikku, et mulla on kaikki raskaudet ollu ihan superhelppoja. Myös tämä nykyinen! En kyl tajua millä järjellä....
Tuli aika pitkä vastaus, mut toivottavasti tämä selvensi jotain
Ja kyllä rauhallinen tahti on ehkä parempi! Ehtii antaa enemmän aikaa niille vanhemmillekin lapsille
Niin ja en kyllä millään jaksais tätä, jos ei mies olis niin mukana hoitamassa !!!