Turun ja lähikuntien odottajat

Napsu

Silmät suurina ihmettelijä
Heips.
Odotamme mieheni kanssa ensimmäistä lastamme syntyväksi marras-joulukuun taitteessa (la 3.12).
Tarkoitus olisi mennä Tyksiin synnärille. Onko täällä muita Tyksissä synnyttäviä odottajia?

Olen 23v ja kaveriporukassani ensimmäinen perheenlisäystä odottava. Käy välillä hieman mälsäksi kun kukaan kavereista ei ole samassa tilanteessa tai edes kiinnostunut suuremmin lapsista.
 
Täällä yksi turkulainen odottaja :) odotan nyt toista lasta, la 24.12 :) esikoinen syntynyt 12/12 :) 25v ikää mulla
 
Kiva kuulla. :) Katselin tossa tota listaa jouluisista synnyttäjistä ja sairaaloista ja huomasin et tyksiin on tulossa vaan muutamia synnyttämään.
 
Näin on Napsu, tulee hieman lisäjännitystä vielä tähän odottamiseen :) Sulla onkin hyvä, kun kävi miten kävi niin jouluksi olette jo todennäköisesti kotona vauvan kanssa :)

Onko teillä tietoa, onko Turun seudulla jotakin raskausjoogaa tms?
 
Joo ollaan tosiaan sillon jo melko varmasti kotosalla. Ihan jo raskausdiabeteksen takia uskon ettei kauhiasti anneta mennä yli ajan.
Mä en oo ainakaan törmänny raskausajan joogaan. Mutta kaiketi sellastakin on. Luulis että kysyntääkin riittäis. :) ilmoittelen jos näen jossaki :)
 
Takaisin
Top