Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
MÀ kyllÀ koen ettÀ vaikka haluan olla puolisoni kanssa yhdessÀ niin hÀn on kyllÀ psyykkisestikin tosi tarpeellinen mulle, ettÀ en tiedÀ olisinko ilman puolisoani nÀin hyvin elÀmÀssÀ menestynyt ja olisinko ilman hÀntÀ nÀin onnellinen. Niin mÀ sanoisin ettÀ tarpeellinen. Ja onhan se puoliso tarpeellinen "miesten" töissÀkin joiden teon joutuisin ostaa ulkopuoliselta jos olisin yksin. Ja miehen ansaitsemat hyvÀt tulot on kyllÀ meidÀn mulle ja meidÀn perheelle ollut hyvin tarpeellisetOivoi, mitenhÀn sen nyt ajattelisiOllaan miehen kanssa puhuttu ettÀ ei olla yhdessÀ sen takia ettÀ tarvittaisiin toisiamme vaan siksi ettÀ halutaan olla yhdessÀ, niin pitÀiskö vastata ettÀ turha. Vaikka toki hÀn varmaan tekee jotain asioita meillÀ mihin saattaisin pyytÀÀ sitten apua toisaalta jos hÀntÀ ei olisi.
Pohdin vÀhÀn jotain samaa.MÀ kyllÀ koen ettÀ vaikka haluan olla puolisoni kanssa yhdessÀ niin hÀn on kyllÀ psyykkisestikin tosi tarpeellinen mulle, ettÀ en tiedÀ olisinko ilman puolisoani nÀin hyvin elÀmÀssÀ menestynyt ja olisinko ilman hÀntÀ nÀin onnellinen. Niin mÀ sanoisin ettÀ tarpeellinen. Ja onhan se puoliso tarpeellinen "miesten" töissÀkin joiden teon joutuisin ostaa ulkopuoliselta jos olisin yksin. Ja miehen ansaitsemat hyvÀt tulot on kyllÀ meidÀn mulle ja meidÀn perheelle ollut hyvin tarpeelliset![]()