Turha vai tarpeellinen?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
Tarpeellinen. Osaavat tehdÀ ammattimaisesti asuntojen myynnit ja eipÀ kaikilla tavan tallaajilla olisi osaamista eikÀ aikaa/halua perehtyÀ.

IlmalÀmpöpumppu?

Turha sinĂ€llÀÀn, ettĂ€ pĂ€rjÀÀ ilmankin, mutta olisi ihan kiva niin sĂ€hkönsÀÀstön (talvella) kuin viilennyksenkin(kesĂ€llĂ€) kannalta. Huomioi tarpeelliset huomautukset sulkeissa. 😆

Kahvakuula?

Oivoi, mitenhĂ€n sen nyt ajattelisi đŸ€Ł Ollaan miehen kanssa puhuttu ettĂ€ ei olla yhdessĂ€ sen takia ettĂ€ tarvittaisiin toisiamme vaan siksi ettĂ€ halutaan olla yhdessĂ€, niin pitĂ€iskö vastata ettĂ€ turha. Vaikka toki hĂ€n varmaan tekee jotain asioita meillĂ€ mihin saattaisin pyytÀÀ sitten apua toisaalta jos hĂ€ntĂ€ ei olisi.

Kuivashampoo?

Tarpeellinen, rakastan polttaa kynttilöitĂ€ talvisin mutta nĂ€htĂ€vĂ€ksi jÀÀ missĂ€ mÀÀrin se on mahdollista lĂ€hivuosien aikana đŸ„Č

Kirjastot?

Oivoi, mitenhĂ€n sen nyt ajattelisi đŸ€Ł Ollaan miehen kanssa puhuttu ettĂ€ ei olla yhdessĂ€ sen takia ettĂ€ tarvittaisiin toisiamme vaan siksi ettĂ€ halutaan olla yhdessĂ€, niin pitĂ€iskö vastata ettĂ€ turha. Vaikka toki hĂ€n varmaan tekee jotain asioita meillĂ€ mihin saattaisin pyytÀÀ sitten apua toisaalta jos hĂ€ntĂ€ ei olisi.
MĂ€ kyllĂ€ koen ettĂ€ vaikka haluan olla puolisoni kanssa yhdessĂ€ niin hĂ€n on kyllĂ€ psyykkisestikin tosi tarpeellinen mulle, ettĂ€ en tiedĂ€ olisinko ilman puolisoani nĂ€in hyvin elĂ€mĂ€ssĂ€ menestynyt ja olisinko ilman hĂ€ntĂ€ nĂ€in onnellinen. Niin mĂ€ sanoisin ettĂ€ tarpeellinen. Ja onhan se puoliso tarpeellinen "miesten" töissĂ€kin joiden teon joutuisin ostaa ulkopuoliselta jos olisin yksin. Ja miehen ansaitsemat hyvĂ€t tulot on kyllĂ€ meidĂ€n mulle ja meidĂ€n perheelle ollut hyvin tarpeelliset đŸ€­đŸ€Ł

MĂ€ kyllĂ€ koen ettĂ€ vaikka haluan olla puolisoni kanssa yhdessĂ€ niin hĂ€n on kyllĂ€ psyykkisestikin tosi tarpeellinen mulle, ettĂ€ en tiedĂ€ olisinko ilman puolisoani nĂ€in hyvin elĂ€mĂ€ssĂ€ menestynyt ja olisinko ilman hĂ€ntĂ€ nĂ€in onnellinen. Niin mĂ€ sanoisin ettĂ€ tarpeellinen. Ja onhan se puoliso tarpeellinen "miesten" töissĂ€kin joiden teon joutuisin ostaa ulkopuoliselta jos olisin yksin. Ja miehen ansaitsemat hyvĂ€t tulot on kyllĂ€ meidĂ€n mulle ja meidĂ€n perheelle ollut hyvin tarpeelliset đŸ€­đŸ€Ł
Pohdin vÀhÀn jotain samaa.
Puolison yleisesti ottaen voi sinÀnsÀ ajatella turhana, kun ilmankin on pÀrjÀnnyt. Mutta juuri tÀmÀ puoliso tÀssÀ yhteisessÀ elÀmÀssÀ juuri nyt minun puolisonani ja lastemme isÀnÀ on minulle tarpeellinen.

Juomapullo on tarpeellinen

Ketsuppi?

Takaisin