Tuplavaunut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nennahh
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä kans tuplat hankittavana. Näillä tulee olemaan ikäeroa 1,7kk :) Me asutaan maalla ja hiekkateillä mennään joten pitää olla isot renkaat. Mutta pitää myös mahtua hyvin autoon jos mennään kaupungille tai reissuun. Mä oon vahvasti kallistumassa Phil & Teds Navigator 2:iin. Kävin helsingissä äitin luona niin siellä pääsin BabyStylessä näitä hypistelemään ja voi että tykästyin kovasti. Tosi ketterästi kääntyili vaikka yhellä kädellä. Tottakai taapero oli kyydissä testaamassa ja hänkin kovasti siinä tykkäsi istua :)
Kävin sitten espoossa katsomassa käytettyjä, vanhempaa mallia olevia P&T Explorer mallia olevat niin en ihan niihin niinkään innostunut. Oli pieniä eroja kuten esim. että sisarusistuinta ei saanut kallistettua lainkaan taakse, jos esim. nukahtaa kyytiin niin siinäpä istuu selkä suorana :( Olis lähteny todella halvalla 240e kun uutena noi navigatorit 529e. Ilman mitään lisävarusteita kun taas noihin käytettyihin oisin saanut lisäosia kuten esim. sen sisaristuimen. Taidan odottaa josko noita navigatoreita tulis käytettynä edullisesti tai sitten ostan kokonaan uudet :)

Laitetaan nyt tänne hehkutus näistä ihanista! Eilen haettiin kotiin meidän tuplat. Bumbleriden indie twinit ja oran pehmeät kantokopat. Olen ihan rakastunut.. koko illan olisin niitä vain kotona pyöritellyt.

Tänään kokeiltiin sitten laittaa myös kaukalot niihin adapterilla ja onnistui sekin. Tosin ihan niin kovin näppärää ei laitto ole, että melkein täytyy kyllä tietää etukäteen, että on isompi kauppareissu edessä. Vaunuja kun ei saa kasaan adapterien kanssa. Muuten nuo ovat kyllä niin näppärät kulkupelit. Kasaaminen on helppoa ja vielä helpommin vaunut saa takaisin käyttökuntoon. Kevyet nostaa. :)

Tiistaina toivon pääseväni koeajolle, kun kaveri tulee kahden lapsen kanssa käymään. Mies tänään laittoi jo tekstiilisuojaa ulkopinnoille ja vahataan runko. Pysyvät siistimpinä ja helpompi puhdistaa.. Toivottavasti ovat sitten oikeassa käytössä toimivat ja mukavat työntää. :)

Liitteet

• 1429368873212.jpg
    1429368873212.jpg
    52.1 KB · Katsottu: 34
Takaisin