Tuplaonni ♡

Onnea paljon:-D♥ 13.1 selviää onko asukkeja yksi vai kaksi:-D
 
Täällä myös odotetaan vielä viikko ultraa. Suvussa paljon kaksosia mutta eihän sitä tiedä. Onko teillä Miikku suvussa kaksosia?
 
Kiitos kaikille ♡ Nyt on jo kaikista pahin shokki ohi ja tullut ajatuksia, että kai me selvitään tästä.. :-D Miun puolella ei suvussa ole kaksosia, miehen puolellakin vain yhdet vähän kaukaisemmat eli ukkinsa veljen pojat..
 
Onnea tuplista! :Heartred Itse myös jotenkin salaa toivoin kaksosia, mutta oikein tyytyväinen olen kun on yksi pieni tulossa :Heartred
 
Onnea paljon! :) Varmasti on vähän sekaiset fiilikset! :D Täällä olis ultra 2. helmikuuta. Jännityksellä odotellaan että onko yksi vai kaksi, miehen veljellä on kaksoset joten kun niinkin lähellä ovat niin apuva! :')
 
Kaksoset perityy ennemminkin äitin puolelta. Tai sellasta tutkimusta tuossa yksi päivä luvin mielenkiinnolla ku munki miehen puolella on kaksosia. :)
 
Naisen puolelta siksi suurempi todennäköisyys, koska identtiset kaksoset eivät ole niin yleisiä kun epäidenttiset. Epäidenttisissä kaksosissa irtoaa kaksi munasolua jotka ovat siis äidin tekeleitä ja identtisissä kaksosissa yksi munasolu jakautuu kahtia, joka on harvinasempi ja se voi taas periytyä kummalta vain. Kaksosista noin 30 % on identtisiä ja 70 % on epäidenttisiä. Eli aika iso luku on tuo missä äidillä irtoaa kaksi munasolua.

Mielenkiintosta lukea tällasia :)
 
Äiti sano että meillä sisaruksilla mahollisuus saada kaksoset:-D kuulemma aina joka toinen sukupolvi saa kaksosia..näin ainaki meillä:-D
 
Kiitos onnitteluista ♡ Paljon oon minäkin yrittänyt löytää tietoa kaksosista, perinnöllisyydestä jne, onhan tämä sen verran mielenkiintoinen yllätys.. :smiley-bounce022
 
Takaisin
Top