Tupakointi raskauden aikana

demonsprinces

Silmät suurina ihmettelijä
Eli onko täällä sellaisia, jotka tupakoitsivat raskauden aikana? Tai vaikka olisivat nytkin raskaana ja tupakoivat? Miten olette päässeet eroon tupakasta plussan jälkeen tai vähentäneet?

Itse taidan olla raskaana, huomenna selviää kun ostan testin ja olen päättänyt aikoja aikoja sitten, että lopetan kun plussa joskus tulee, mutta viime aikoina olen miettinyt, että ei se tule olemaan niin helppoa. Ennenkin yrittänyt monesti lopettaa, ilman tulosta. Pisin aika on ollut 2viikkoa ilman, sitten repsahti taas :/ Onkohan se niin, että se plussa vaan antaisi tarpeeksi tahdonvoimaa lopettamiseen?

Tai onko sellaisia, jotka tupakoivat koko raskauden, jotkut satunnaisesti, päivittäin yhdne kaksi, askillisen? Oliko vauvalla nikotiiniriippuvuus syntyessään? Oliko terve? Kauheasti kysymyksiä, anteeksi siitä... :)
 
Mää poltin n. Maxi askin päivässä ja kun plussa tuli, tupakka loppu kuin seinään, se että sun mahassa joku ihana rakas kasvaa, osaat päättää olla ilmankin. Ainakin mun kohdalla! Nyt poika 5 kk ja satunnaisesti käy pihalla tupakalla kun poika nukkuu...
 
Takaisin
Top