Tupakit roskiin, raskaana ollaan!

Neljäs tulossa. Imetykset ei ole onnistuneet kuin 6kk(allergiat pakotti lopettamaan), 2kk totaalinen kieltäytyminen tissistä kun jouduttiin lisämaitoa antamaan ja kolmannen kohdalla 1kk iässä loppui maito voimakkaan stressireaktion vuoksi... En kyllä ole mieleen painanut milloin alkanut polttamaan, silloin kun mieli tehnyt imetyksen loputtua, yleensä viihteellä tai sit illalla itsekseen kun muksut unilla. Ei ole mikään vahva riippuvuus mulla, polttanut toki olen enemmän ja vähemmän melkein 20vuotta :)

Nyt kun on ollut taas ilman ja joutunut pakosti asioimaan ihmisten kanssa jotka polttavat, niin pakko sanoa, että hyi helvetti sentään musta ei tule niin paskalta haisevaa mutsia enää ikinä. Siis se haju on ihan törkee mikä niistä tupakoitsijoista lähtee, eikä sitä itsekään tajunnut että se oma lapsi on joutunut omassa sylissä haistamaan sen saman. Esikoisen jälkeen poltin taas, tosin vain ja ainoastaan päikkäri ja uniaikaan, tämän vauvan jälkeen en varmasti enää polta edes silloin..

Viihdekäytön sallinen vielä itselleni, eli öö.. kerran vuodessa? :D

Niin pitkään kun kaupassa myydään hajuvesiä, hajustettuja deodorantteja, pesuaineita, hiuslakkoja yms, niin ihan sama miltä haisen :D Onhan se haju aivan kamala, pakko myöntää...

Muokaan, siis mulle aiheuttaa hajusteet migreenin, joskus hengenahdistusta, mutta tupakka kummasti ei. Tosi terveellistä näin astmaatikkona, mutta astma pysynyt kurissa kovalla liikunnalla lääkkeittä, tupakoinnista huolimatta.

No joo, siinä kans toinen paha! Varsinkin ne teinit jotka ottaa suihkua hajuveden alla :D

Täällä on kans selkäranka pysynyt ja ei ole tarvinnut tupakkaa poltella sitten heinäkuun :) Ja minun tupakoimattomuus on herättänyt ihmetystä mm. kaveripiirissä.Minä tai mun mies ollaan paljon jouduttu vastaamaan kysymykseen, että oonko edelleen polttamatta... Hmmm en ihan tajua että miksi helvetissä aloittaisin tässä vaiheessa uudestan??? Ehkä eri asia sitten kun lapsi on syntynyt ja imetyshommat takana, että jos sitten alkaa taas tuntumaan siltä että on pakko polttaa, ni se on taas omaa tyhmyyttä jos sitten alottaa uuestaan.

Näin muuten yks päivä ku joku osti sätkätopan, ja oli yllätys että suomessakin on jo nuita varoituskuvia askeissa/topissa. :O Hyvä vaan toisaalta, vaikka ei se itellä ainakaan polttamiseen vaikuttanut mitenkään, että ulkomaan tuliaistupakeissa oli ne kuvat.

Täällä tänään 3kk takana savutonta elämää, eli siitä asti ku testin tein ja totesin olevani raskaana! Jes! Esikoiseltaki lopetin samana päivänä ku tein testin ja joskus ristiäisten aikaan retkahdin uuvestaan.

Takaisin