Tunteita ja purkauksia

Mulla tuli just tänään 13 viikkoo täyteen ja pahoinvointi on vaan lisääntyny ja päänsärky on alkanu vaivata. Kevyet pikku 3 tunnin nokoset tuli vedettyä päivällä ja jo tähän aikaan illasta väsyttää. Noi oireetki ku on niin yksilöllisiä ja sekavia. Mulla on välillä päiviä että ei mitään oireita ja se huolestuttaa, mutta kyllä ne sitten aina on alkanu uudestaan. Mä uskon esukka että kaikki on hyvin! No panic!![:)]
 
Minäkin olen tähän asti riemuinnut, kun tällä kertaa ei ole ollut pahoinvointia/päänsärkyä... no eilen iskivät molemmat... Saa nähdä miten pitkään sitten jatkuu, kun tässä vaiheessa päälle pukkaa... Viimeksi pahoinvointi alkoi rv32 ja eihän siihen sitten auttanut kuin synnytykseen asti kärvistely (viisi viikkoa siis silloin vain, kun edellinen syntyi 37+0). Mutta vaikka olo on välillä kamalaa, niin on se palkinto kyllä kaiken arvoinen!
 
jotenki ihan pöljältä tuntuu että pahoinvointi voi alkaa vaikka tosissaan vasta 11 viikollakin..saatika sitten Tättärällä ihan loppuvaiheessa vasta! jos se hormoni sen aiheuttaa,niin luulis että pääsääntösesti pahoinvointi alkais sillon ihan alussa..5-6 viikosta eteenpäin! mutta tosiaan, minulla ei edelleenkään kummempaa pahoinvointia,mutta tällä hetkellä olen sairaslomalla tämän järkyttävän huimauksen takia :/ aamuisin ei puhettakaan että voisi nousta sängystä ylös..silmissä vaan heti mustenee ja pakko päästä makuulle.. nyt päivällä vieläkin kävellessä huippaa, joten olen pysynyt aikalailla sohvan ja elokuvien parissa [:D] kohtua nipistelee ja polttelee aina joinakin päivinä,mutta toivon että se on sitä kuuluisaa venymiskipua [:)]
nyt vaan masun kasvamista odotellessa..ja np-ultraa tietty! on tota omaakin mahaa jonku verran että saas nähdä näkkyyykö millon vauvamasu!
 
Takaisin
Top