Mä odotan kauhulla niitä ailahteluja mitä toi vau.fi softa lupaili tuleville viikoille ja koetin vannottaa sekä miestä olemaan ottamatta itteensä jos kilahdan jostain, että itteäni olemaan kilahtamatta. Kotona siis vielä jotenkuten ehkä turvallista eikä maailma kaadu jos hermostuu tai alkaa vollottamaan yhtäkkiä. Mutta töissä. Kilahdin jo viimeviikolla niin että kamat lenteli ja olin ihan tolaltani. Ei ihan pikkujuttu mutta kuitenkin aika sillain tyhmä.
Koetin nyt päässäni päättää että työ on vaan työtä ja pikkuinen ei saada ressihormoneita tai se muuttaa pois kun on myrkynvihreet seinät yksiössä vaikka luvattiin seesteisiä värejä ja harmoniaa
Onneksi vuodenvaihteessa pitäsi helpottaa pikkuhiljaa.
yhtäkaikki, pitää koettaa pitää järki päässä koska osaan olla monsteri ilman tätäkin, voin vaan kuvitella mitä maailmanlopun kohtauksia voin tulevina viikkoina saada. TOIVON toki että olisin niitä harvinaisuuksia joilla raskaus tasoittaa eikä pahenna.
Ainiin ja muistihäröt, lukihäröt ja kirjoitus ja puhehäröt on tulleet
Juttelen ja luen ihan sekavia ja hihitän itsekseni. Ihan normia yleensäkin mutta nyt ihan uskomattomalla volyymella
Koetin nyt päässäni päättää että työ on vaan työtä ja pikkuinen ei saada ressihormoneita tai se muuttaa pois kun on myrkynvihreet seinät yksiössä vaikka luvattiin seesteisiä värejä ja harmoniaa
yhtäkaikki, pitää koettaa pitää järki päässä koska osaan olla monsteri ilman tätäkin, voin vaan kuvitella mitä maailmanlopun kohtauksia voin tulevina viikkoina saada. TOIVON toki että olisin niitä harvinaisuuksia joilla raskaus tasoittaa eikä pahenna.
Ainiin ja muistihäröt, lukihäröt ja kirjoitus ja puhehäröt on tulleet
Juttelen ja luen ihan sekavia ja hihitän itsekseni. Ihan normia yleensäkin mutta nyt ihan uskomattomalla volyymella

Kaikkihan lähti siitä, kun satuin huomaamaan, että on tullut kilo lisää painoa, vaikka olen koittanut ettei paino ainakaan vielä nousisi tässä vaiheessa. Sanoin asiasta miehelle ja hän totesi, että voisithan sinä vähän laihduttaa. Siitähän se alamäki sitten alkoi :D Näin jälkeenpäin ajateltuna ei tilanteessa oikeasti ollut mitään pahaa, enkä oikeasti loukkaantunut ja tiedostan itsekin aivan hyvin, että saisin hieman laihtua ja sitä itsekin haluan. Mutta eihän mies voi mennä noin sanomaan!