Tunteet pinnassa?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sheidi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä en normaliisti todellakaan itke usein, ehkä pari-kolmee sillai kunnolla vuodessa.Paitti raskaana...
Eilin illalla sängyssä purskadin miehelle itkuun vähän kaikesta, lähinnä tais olla väsymystä.Ja tänä aamuna mun piti mennä kahvakuulaan ja spinninkiin ja autot ei käynnistyny ku oli niin pakkanane.No itku tuli.Mies lohdutti ja sit lopulta iysy, että oisko nyt kuitenkin vähän hormoonien syy.Minä niiskutiin, että joo. Mies sai sit toisen auton lämmitettyä käyntiin ja ehdin spinninkii ja tuli hyvä mieli, mut vieläki hintsun verran itkunen olo.
On tämäki..Ihan niinku oli joku kamala asia nyt ku jäi joku kahvis väliin=D

Ittelläni itku tulee ajoittain ja yleensä ihan vailla kunnon syytä, mutta enemmän ihmetyttää tuo mieheni jonka tunteet vetää jo lähes miun vuoristoradan tyyliä välillä ( itkua lukuunottamatta koko skaala löytyy) :eek: Oonhan mie lukenu ja kuullu myös miesten raskausoireista, mut hartaasti toivon et nuokin purkaukset menis ohitte... Miten teidän muiden puolisot, onko heillä tunteiden purkauksia??

Täällä on kanssa itku herkässä niin kuin myös nauru, oon muutenki tosi herkkä, itken ja nauran helposti, nyt tuntuu että vollotan monta kertaa päivässä ja ukko on kyllästyny mun naurukohtauksiin :D Eilen sanoi veljelleen joka oli kylässä että ota sä toi pariks päiväks teille :rolleyes:

Miehessä en oo huomannu muutosta, se kun on aika tulinen sielu muutenkin, hänen isä on espanjalainen ja se tulisuus on periytynyt siltä. Ollaan vitsailtu miehen kanssa että minkäköhän pikku monsteri me ollaan luotu ku kummatki on niin äkkipikaisia :grin

Minä eilen päivällä katsoin yhden dokumentin telkkarista joka kertoi 2,5 vuotiaasta pienestä tytöstä jolta oli amputoitu kaikki neljä raajaa...itkin koko ohjelman, olisin kyllä ilman raskauttakin itkenyt tästä...:crybaby2
Mutta ajattelen sitten että on kyllä tosi huono tuuri jos omalle lapselle tulee jotain vakavia ongelmia, prosentit on varmaan aika korkealla terveistä lapsista tässä maailmassa!!:angel7

Täällä on muuten ollut aika tasaista (kuten yleensäkin, oon tosi tasainen ja vaatii aika paljon ennenku mua saa mitenkään pois raiteilta), mutta sitten jos se poru jostain asiasta tulee, niin se ei lopu millään! Ennenkin saatoin joskus harvoin porata jostain mutta ei se kestäny ku pienen hetken, mutta nyt se vaan jatkuu ja jatkuu, vaikkei mitään syytä enää oliskaan. Viimeks porasin varmaan jostain iltapäivästä iltaan asti vähän väliä, enkä loppuvaiheessa enää edes tiennyt että miksi tai mille, mutta en vaan saanut sitä loppumaan :confused:

Mullakin on vähän kuvailemanne kaltaista, mutta lievempänä onneksi. Ja ei ole ihan päivittäistä.

Takaisin