Tunnusteleeko kumppani raskausmahaa?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Tuli tässä mieleen, tunnusteleeko muiden kumppanit vauvamahaa? Muistelisin että omani teki sitä varsin vähän. Hän toisaalta muistaa tunnustelleensa liikkeitä.
 
Kyllä tunnustelee ja puhelee sille. Mies tällä hetkellä joka toinen viikko reissuhommissa. Masu saa minun lisäkseni aina oman trvehdyksen! :happy:
 
Harvemmin omasta aloitteestaan, yleensä iltaisin kun mennään nukkumaan niin silittelee mahaa, mutta ei muuten kauheasti "käpälöi". Jos erikseen sanon että kokeilepas kun nyt tuntuu kovaa monottelua niin sitten saattaa kokeilla tunteeko liikkeitä. Joitakin kertoja on onnistunut niitä jo käteensä tuntemaan. :)
 
Aika harvoin, miestä kuulemma ällöttää tuntea ne liikkeet varsinkin nyt loppuraskaudessa kun ne on niin selkeitä. :woot:
 
Meillä miestä ehkä vähän harmittaa, kun ei ole onnistunut potkuja tuntemaan, kuin pari kertaa. Kysyy kyllä, jos huomaa minun koskettelevan vatsaa, että potkiiko. Toivottelee myös hyvät yöt rakkailleen. :Heartred Ja saattaa esim. kaupassakin silitellä masua.
 
Mieheni on kyllä kokeillut, mutta viime viikkoina aika harvoin. Alussa yritti kovasti koko ajan (tunsin itse ensimmäiset liikkeet hyvin varhain, pitkälti ennen raskauden puoltaväliä), mutta hän ei silloin tuntenut mitään vaikka minä tunsin. Hänellä on tosin sellaset "äijäkädet" töidenkin puolesta, ei todella karheat ja iho on paksua kuin norsunnahka. En siis ihmettele yhtään ettei alussa tuntenut paljon mitään.
Nyt mun vatsa hytkyy jo niin paljon ettei tarvitse kuin vilkaista sitä tietääkseen että vauva liikkuu. :grin Muutamaa tuttua jopa ällöttää katsoa vatsaa välillä kun se aaltoilee niin voimakkaasti paidankin läpi.
 
Takaisin
Top