Tunnetteko jo vauvan liikkeitä?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emmy'
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyllä nyt tuntuujo vauvan liikkeet, mutta ei vielä päivittäin. Tai sitten en ehdi ja kerkee edes ajatella, että onko tänään vielä tuntunut. EIkä toki näillä viikoilla tarviikkaan vielä päivittäin tuntuakkkaan :)

Mulla alkais olla nyt 15 viikkoa täynnä, mutta ei oikein tunnu mitään. Ilmeisesti mulla kyllä on istukkakin ihan etuseinässä, joten vähän vie tuntemuksia.

Odotan kyllä edelleen ihan hirveesti, että tuntuis jotain. Jospa kaikki tuntuis silloin todellisemmalta!

Mulla on muutaman kerran tuntunut pieni painallus sisältä päin. Odotan innolla, että potkut tuntuu kunnolla. <3

Jenni-Julia, kauhulla odotan kesää, voi sitä sarjatulituksen määrää :D
Ehkä en sittenkään valita tästä hetkestä, kun liikkeitä ei tunnukaan koko aikaa ehkä ihan hyvä, että istukka löytyy edestä ja takaa! Mun omat airbagit!

Tänään olen monta kertaa tuntenut potkuja. ♡ On ollut päiviä tuossa välissä, että en muista tunteneeni potkuja ja niistäkö olen ollut huolissani. Vaikka tuskin kaikki tuntevat vielä liikkeitä ollenkaan tässä vaiheessa. Ei pitäisi panikoida turhasta. Stressi ei ole hyväksi. Mulla menossa siis nyt h 17+ 3.

Mä tunsin tiistäi-iltana nukkumaan lähtiessä ensimmäiset hipsut. :Heartred Tänään 18+1. Kovasti olen odottanut noita liikkeitä ja todennäköisesti intoan jossain vaiheessa myöskin noita potkuja pitkin kylkiluita. :D

Nyt 16+6 ja tunnen myllerrystä ja hipaisupotkuja. Ei kovin voimakkaita, mutta kun istuu alas rauhassa niin tuntee. Mahan päältä ei tunne vielä mitään.

Olen huomannut, että tunnen liikkeet helpommin, kun istun ja housut hieman "painavat" masua. Jos löysemmät housut jalassa ja löhöilen sohvalla niin saa kuulostella tarkemmin, että huomaa.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Toki välillä on päiviä, jolloin joko ei ole aikaa kuullostella tai vauva
on rauhaisammin masussa ja liikkeitä silloin
en ole tuntenut. Muutoin pikku potkutuksia
on tuntunut jo muutamien viikon ajan.
:)

Mä olen ehkä tuntenut jotain liikkeitä nyt tällä viikolla! Tänään rv 16+4. Pientä kuplimista tai väreilyn tunnetta alavatsalla, ja oikeasti en voi olla ihan varma onko ne vauvan liikkeitä vai jotain omien sisuskalujen toimintaa. Mutta ihanaa, kun alkaa pikkuhiljaa jotain jo tuntea! :)

Muutaman päivän mietin, miksi hentoiset liikkeet tuntuvat aina vain vasemmalla puolella. Mutta taitaa pikkuisen jalat olla sillä puolella, kaikissa ultrissa kun on tähän asti makoillut selällään. :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Ekat selkeät liikkeet havaittu eilen, viikoilla 15+4 ja tää on mulla kolmas lapsi. Kyllä tunnisti heti eilen kun rauhassa makoili sohvalla että hei nyt se liikkuu! :D

Te jotka tiedätte miltä ne vauvan liikkeet oikeesti tuntuu niin osaatteko kertoa miltä ne tuntuu? Ovatko ne sellaisia ettei niitä voi erehtyä? Tänään 17+6 ja mahasa tuntuu vaikka minkälaista mutta kun en osaa sanoa onko ne just lapsen liikkeitä vai ihan oman mahan elämöintiä :D

Sent from my GT-I8190 using Vau Foorumi mobile app

Nyt tuntuu liikkeet jo aika selvästi pääosin vielä jonkilaista muljaamista, mutta välillä selviä potkuja. Tuntuu sellaiselta kuin olisin nielaissut sammakon ja nyt Se potkii tuolla. Neuvolassa terkkari kuvasi esim tuntuu ilmakuplalta. Nyt odotankin aina tuntevani liikkeitä. Yks päivä oli todella hiljainen, mutta yöllä elämää riitti. Tiukat housut ja istuminen niin tuntuu herkemmin. Välillä yöllä alapäässä tuntuu kuin sykkisi sydän vähän aikaa tms en tiedä onko ne myös potkuja vai mitä vai oma syke, mutta tasainen jumputus ja sitä ei tosiaan aina ole. Nyt 17 ja 2.

Täällä tuntuu jo liikkeet vahvana ja ihan selkeinä. Tänään viikkoja siis 20+1 <3

Nyt 18+0. Mulla on tuntunut että pikkuinen on potkaissut takaisin kun olen yskinyt kovaa. Muuten on ollut vaikeampi vielä tunnistaa mitään.

jospa nuo tuntemukset sitte on niitä vauvan liikkeitä, tuntunu semmoselta kuplan puhkeemiselta niinku moni on sanonut! :) tuntuu kerran tai kahdesti päivässä. Viime yönä tuntu nukkumaan mennessä oikeen iso kirjaimellinen muljahdus masusa, oli muuten hassua :D ja nuo kuplinnat tuntuu just tosa navan alla, eli paikka ainakin olis oikee :)

Mulla alko eilen tuntumaan ekaa kertaa ihan kunnolla noita potkuja nukkumaan lähtiessä. Tänäänkin töissä sai olla pidättämässä naurua, kun toinen potkii mahaan ihan urakalla. :D Olis varmaan asiakkaat pitäny mua ihan hulluna, tosin sain kehuja, kun olin niin ilosella tuulella, mutta kuka voi olla olematta? :D Tänään olis 19+5. :) Mies ei vaan kerinny eilen mukaan noihin potkuihin, kun kerkes nukahtaa ennen kunnon riehumista, jospa tänään saisi sekin tuntea. :)

Takaisin