kyllä vaan kovasti siel menee ... ja pyörii muttei mahan päältä tunne vielä, mikä on miehen mielestä harmillista mutta no kyllä se pian pääsee kokeilee.
Emi00: Juurikin noin minullakin. :D En vaN ymmärrä itseäni: miksi niitä pitää epäillä? :D Ne on kuitenkin jo tuttuja tuntemuksia edelliseltä raskaudelta.
Ensimmäisessä raskaudessa sitä ajattelee alkuun, että liikkeet tuntuvat heti kovemmin. Siksi se menee sinne ~rv 18 maille, että ne liikkeet tajuaa liikkeiksi. Tai näin minulla kävi silloin pari vuotta sitten.
Niimpä. Paitsi että neuvolassa kun just kysyin että voiko olla mahollista että tunnen liikkeet jo nyt nii sano vaan että onhan suolistokin nii pinnassa että voi olla sieltäkin mutta ei mulla ennen raskautta kyllä tuntunu noin :D
Päätin kehdata kertoa, että EHKÄ joku hipsuttelee mun masua sisäpuolelta. Tänään aamulla ja nyt äsken kun istahdin sohvalle rauhoittumaan töiden jälkeen. :)
Mutta eikö ensimmäisiä liikkeitä usein tunnu vain silloin tällöin vai miten..?
Tänään kävin lääkärissä niitten suppareiden takia, kaikki oli hyvin ja kohtu vaan kasvaa hurjaa vauhtia!
Liikkeitä tuntuu oikeestaan aina kun pysähtyy hetkeksikään
Ihanaa, Mymme, siellä on varmaan kova vilinä kun on kaks mukana!
Eilen autoa ajaessa tuntui siltä, että ois tuntenut jonkun pienen hipauksen masussa. Heti suuri epäilys, että eikai viellä voi tuntea, muttei kyllä tuntunut miltään suolistomyllerrykseltä. Ehkäpä!
Voi miten ihanaa, kun moni on jo tuntenut liikkeitä! :) Ja elkää huolehtiko te joilla ei vielä liikeitä tunnu: Kyllä ne sieltä vielä tuntuu. Ei mene enää kauaa siihen.
Minä tunnen liikkeitä varsinkin makoillessa ja oikein 'kuulostellessa' liikkeitä. Eilen töissä pari kertaa huomasin, kun minua monotettiin masuun sisäpuolelta. ♡
15+jotain menossa ja joku tökkäsi minua eilen. Ihan kuin sormenpäällä tehty kevyt painallus, mutta masun sisältäpäin. Joka raskaudessa yhtä ihana tunne! Äidin sydän pakahtuu rakkaudesta.
Mulla oli istukka nätisti takaseinössä, ei oo tiellä. :D poika olo on ja ihan varma tänään aamulla rauhassa maatessani, että joku hipsuttelee masussa... Siellä se meijän supermies hilluu.
Ja viikkoja 13+3
Sent from my HTC One mini using Vau Foorumi mobile app
Mulla on masussa menossa melkoista myllerrystä tänään 16+4. Pari kertaa tullut nyt niin kovaa monoa masusta, että olen säikähtänyt ensin, että mikä tuo oli? :D
Tänään havahduin töissä kun mahassa tapahtui jotain :) En ole kyllä vieläkään varma onko ne nyt niitä vauvan liikkeitä vai mitä :D Mutta välillä tuntuu pieniä töytäisyjä <3 Tänään 17+1, että voisi ensikertalainenkin vissiin jo liikkeitä tuntea :)