Tulokkaan työnimi?

Minä en uskalla nimetä mitään inhokkisanoja, kun pelkään, että loukkaan jotakuta. Mutta pakko todeta, että vielä vuosi sitten vauvapalstaslangi sai aikaan inhonväristyksiä päivittäin. Nyt slangiin on jotakuinkin ehtinyt turtumaan, ja huomaan käyttäväni inhokkisanoja itsekin jo vahingossa. :D
 
Suski, täällä toinen samanmoinen :DD
Ja periaatteet joita loin esikoista varten..Ööh, no niitä ei enää ole :D
Ne jotenkin katosi tässä elämän mukana :wink
 
Meillä on Myky, joka on oikeastaan jotain kiinalaista ruokaa, mut meidän suussa muotoutunut tarkoittamaan kaikkia hieman epämääräisiä möykkyjä. Esikoisen työnimi oli möykky, joten tämä on vähän niinku jatkoa sille...
 
meillä ei vielä oo työnimeä.. ollaan puhuttu vauvasta, vaavista, papusta, pikkusesta yms..
ehkä tää tästä alkaa enemmän konkretisoituun kun pääsee ultrassa näkemään, että siellä on joku (toivottavasti). Ultraan enää 2 viikkoa :Heartred
 
Meilläkin on käytössä tuo papu tai papunen.
Ja ehkä täällä kehtaa kertoa myös, että johtuen väliin kammottavista ilmavaivoista, mies kutsuu toisinaan minua ja meidän papua "palkokasveikseen" (papu + minä, hajuherne:rolleyes: )...
 
Meillä se on ollut tähän asti masukki, lyhenne masu asukista joka on vissiin monen vihalistalla :D
 
Mieheni kanssa puhutaan kuutista, kun mulla on ollut tässä nyt niin "hyljeolo" turvotusten kanssa :D Siskoni puhuu Seposta, anoppi Helmi-Viljamista (kun luulee, että noista toinen tulee nimeksi) ja oma äiti puhuu mummun rakkaasta. Kirjoittelen nyt myös tänne helmikuisiin, kun en ole saanut vielä virallista laskettua aikaa ja netin lähteestä riippuen laskurin tulos menee joko helmi- tai maaliskuulle.
 
Itse ehkä ajatellut tätä ensin masuasukkina tai vaavina ja nyttemmin nyyttinä. Joten tällä hetkellä olkoon nyytti :)
 
Meillä ei varsinaista työnimeä ole, ainakaan vielä. Tähän asti ollaan käytetty nimiä Pikkuinen, Mini ja Tyyppi ja samat saksaksi sekä Das Baby. Ei siis kovin mielikuvituksellisia olla oltu, mut ei nyt olla viititty mitään nimeä ihan keksimälläkään keksiä. Eiköhän se jossain vaiheessa tule ihan itseään tai sit mennään nykyisillä loppuun asti. :)
 
Meillä ei ole työnimeä tällekään, ei ole ollut aiemmillekaan. Tietty kun ei vielä olla nähtykään, ultra kahden viikon päästä, niin jotenkin on vaikea vielä kunnolla tajuta olemassaoloakaan, vaikka olo on sellainen että uskon olevani raskaana (sen verran etova olo useimpina päivinä). Äitini tuossa soitteli jokin aika sitten ja hän yhtäkkiä kyseli että mites SanniOnni voi. Mä olin ihmeissäni että mistä se puhuu, niin hän ylpeenä selitti että oli keksinyt tälle nimen. Vedin sitten herneet kunnolla nenään ja totesin ettei noista nimistä ainakaan ole meille. Jos perheessä on jo kaksi lasta joiden nimet on ruotsinkielisiä niin ei siihen kolmannelle mitään perussuomi-nimeä voi laittaa. Taisi olla taas hormoonien aiheuttamaa kiukkua.
 
Takaisin
Top