Tuli varmaan jossain puolessa välissä, jos oikein muistan. Oli yli navan ja outoa kyllä vieläkin joissain kierroissa tummuu hyvin hailakasti alavatsalta joskus oviksen jälkeisinä aikoina. Miulla vaihtavat nännipihatkin kevyesti väriä riippuen kierron vaiheesta ja tämä oon siis joku juttu joka on tullut raskauden jälkeen. Onko kellään muulla vastaavaa?
Mulla alkoi näkymään hailakkana aika alussa, mutta mielestäni mulla muutenkin on ollut ilman raskautta jonkunnäkönen viiva. Raskauden edetessä se vahvistu ja lopulta nous myös navasta ylöspäin
Ei (onneksi) tullut taaperoa odottaessa kuten ei myöskään tuolle vauvalle. Muutamia pienen pieniä mansikkaluomia tuli vatsan alueelle, vaan nekin sitä mukaan irtosivat suihkussa sienellä ihoa pestessä.
Äidilläni ollut samanlainen oireilu, eli voikogan tämäkin olla geneettistä? Ihotyypit meillä ovat kovin samanlaiset.
Tuli, joskus ennen raskauden puoltaväliä ja pari cm yli navan. Vieläkin se näkyy, yli vuosi on synnytyksestä. Ei se taida kokonaan kuihtua pois, hassua.
Lähempänä loppuraskautta alkoi tulemaan ja nyt 9kk synnytyksestä, vieläkin näkyy haaleana ja ei varmaan kerkeä edes poistumaan, kun nyt uudelleen raskaana
Ei ole tullut kummassakaan raskaudessa. Mietittiin kavereiden kanssa, että onko tummatukkaisilla enemmän mahdollisuuksia saada linea negra kuin blondeilla
Mie oon myös blondi ja tuli koko vatsan mittainen linea negra. Alkoi häilyvästi näkymään varjona todella aikaisin, muistaakseni ensimmäisen kolmanneksen lopulla jo. Omani on mielestäni aika vaalea. 6vkoa synnytyksestä ja siellä se on.