Tuliko sinulle linea negra?

Ilmestyi rv 14 aikana ja on kiivennyt navan yläpuolellekin pätkän. Aika hailakka vielä, mutta peilistä selvästi erottuvana. Aika jännä ilmiö kyllä.

Tuli varmaan jossain puolessa välissä, jos oikein muistan. 🤔 Oli yli navan ja outoa kyllä vieläkin joissain kierroissa tummuu hyvin hailakasti alavatsalta joskus oviksen jälkeisinä aikoina. 😲 Miulla vaihtavat nännipihatkin kevyesti väriä riippuen kierron vaiheesta ja tämä oon siis joku juttu joka on tullut raskauden jälkeen. 🙈 Onko kellään muulla vastaavaa?

Mulla alkoi näkymään hailakkana aika alussa, mutta mielestäni mulla muutenkin on ollut ilman raskautta jonkunnäkönen viiva. Raskauden edetessä se vahvistu ja lopulta nous myös navasta ylöspäin 😄

Ei (onneksi) tullut taaperoa odottaessa kuten ei myöskään tuolle vauvalle. Muutamia pienen pieniä mansikkaluomia tuli vatsan alueelle, vaan nekin sitä mukaan irtosivat suihkussa sienellä ihoa pestessä.
Äidilläni ollut samanlainen oireilu, eli voikogan tämäkin olla geneettistä? Ihotyypit meillä ovat kovin samanlaiset.

Kirjoita tähän...
Takaisin