Kiitos suski. Ja toi kyl varmaa pitää paikkansa et jos pärjääminen ois miehistä kiinni
ehkäpä se muuttuu, ja ehkä tuo rakenneultra muuttaa jo ennen syntymää ku näkee ja ymmärtää vähä paremmin mitä nt-ultras
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Luulen että osittain miehen luonteelle ominainen huolenpito tulee jo sisäsyntyisesti ja osittain siksi, että hän on itse terveydenhuoltoalan ammattilainen.

. Me ollaan suosiolla eri sängyissä. Mies lasten päädyssä vedettävällä sohvalla (pitää huolen 3 ja 5 v. tytöistä) ja minä meidän makkarissa tytsyn kanssa. Tämä järjestely sopii kyllä miehelle ja mullekin, mutta kyllä sitä yhdessä nukkumaan menemistä on ikävä. Oon mä sit joskus jääny nukkumaan miehen viereen ja siitä itkuhälyttimen pärähdettyä hipsinyt makkariin. Senkin takia ajattelin pikkuhiljaa ruveta siirtämään vauvaa omaan huoneeseen että sais miehen takas viekkuun nukkumaan näin 8kk. jäkeen. Varsinkin kun uutta tulokasta (ja sitä viimeistä [ehkä poikaa